Gå till innehåll

Anledningen till att pyssla om tjejen på Alla Hjärtans Dag.


hnat

Vad ser du mest fram emot?  

32 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ser du mest fram emot?

    • The BJ
      16
    • The Steak
      11
    • Dunno
      5


Recommended Posts

Right, nu finns det en anledning att anstränga sig på alla hjärtans dag, för den 14:e mars får du igen det, om hon har nog bra minne vill säga.

 

http://www.steakandbjday.com/

 

Frågan är ju bara vad man ser mest fram emot, the BJ or the Steak.

 

Sick. Jag har inte ens tjej men jag vet att det är 14 feb och inte 14 mars :D

 

Världen är ta mig fan orättvis ;)

 

Själv blir det grinda Mansions $100 MTT, hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ligger det egentligen till med denna högtid... räknas det som ytterst bittert att inte göra något kärleksrelaterat eller är detta bara en högtid för de redan förälskade att visa varandra lite extra omtanke?

 

 

Har man ingen partner, så ser jag ingen som helst mening med att ens se dagen som ngt annan än en vanlig onsdag. Visst kan de va lite svårare än vanligt att få tag i vissa polare, men tycker hela grejen känns rätt överskattad!

 

Ser fram emot att spendera hela min ahd min dator och mycke lirande! Sen får man absolut inte missa kanal 5 Kl 2000 imorn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ligger det egentligen till med denna högtid... räknas det som ytterst bittert att inte göra något kärleksrelaterat eller är detta bara en högtid för de redan förälskade att visa varandra lite extra omtanke?

 

Man kan ju alltid tända ett ljus till runken..

 

och sen försöka släcka det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla hjärtans dag är till för kidsen (upp till 20 år) Köpa nån ros o vara nervös när de delas ut i klassrummet.

 

Ju äldre man blir är alla och inga dagar alla hjärtans dag.

 

Kan inte minnas mej dela ut ngt sånt i ett klassrum efter typ 10års ålder, men kan ju ha varit för att jag aldrig fick ngt heller!

Men hade jag haft en partner hade jag absolut kunnat hitta på ngt speciellt imorn

 

Känns som de kan bli rätt livat om man bestämmer sej för att inte göra ngt speciellt och tjejen räknat med de.. Då får man nog ångra sej bittert en lång tid framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä.

 

Åt AHJ, Steak & BJ Day, eller båda?

 

I övrigt, det svåra lär ju vara att sprida ordet om den senare så att det får fäste även hos det täcka könet. Mitt bästa förslag är att kapa Ebba Von Sydow.

 

"Girls, och så glömmer vi inte Steak and BJ Day den 14/3. Hetast just nu, [insert random "cool kändis". Sienna Miller?] har setts förbereda Pepparstek och [censored] [censored] väldigt mycket den senaste vecken."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varken eller. Skrev ett längre inlägg, men det blev bara... ja, just "blä"... Men det handlade väl lite om vem som oftast uppvaktar vem på Alla Hjärtans Dag/årsdagar etc och om kvinnor som använder sex som maktmedel.

 

Jo. Nästan i samma ämne, så kan jag ändå inte göra annat än att, förlegade könsroller och kommersialism till trots, ändå tycka om AHJ. På det sätt att det påminner en om att rå om varann, vilket kan vara nog så lätt att glömma bort.

 

Wow, vad rosa jag käner mig just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte på att var man än kollar, vad man än läser och liknande så får man ju reda på att de e imorn dagen med stort D är..

 

Men du kanske e i England nu, vet ju inte om de e samma där..

 

Aha, nej, det har på något konstigt sätt undgått mig. Vet ju att det är den 14:e feb men hade som sagt glömt det. Har inte varit i UK på snart två veckor men där lär ju kommersen vara i full gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mår illa av alla helgdagar som handeln hittar på för att få sälja plastskräp, blommor och choklad. Mors dag, fars dag, alla hj dag, halloween, och allt vad det heter. Taktiken går ut på att folk ska få dåligt samvete eller känna sig tråkiga om de inte hänger på den allmänna hysterin.

Vi behöver helt enkelt snarare skrota befintliga helgdagar än att hitta på en massa nya. Låt folk fira vad dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...