Gå till innehåll

Vilken klient?


nilse

Recommended Posts

Hej,

 

ny här på forumet.

 

Spelar i stort sett endast SNG $11-22 på Party.

Har på senare tid känt att jag av olika anledningar vill byta från pp.

Har ett konto på Poker Stars också men knappt spelat något alls där.

Många vänner har på senare tid gått över till SVS och säger att det är schysst upplägg samt a lot of fish in the sea :lol:

 

Vad anser ni?

Party, SVS eller Stars? (eller annan?)

 

Eftersom det tar lång tid att bilda sig en egen uppfattning så är jag väldigt tacksam för tips samt för o nackdelar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

ny här på forumet.

 

Spelar i stort sett endast SNG $11-22 på Party.

Har på senare tid känt att jag av olika anledningar vill byta från pp.

Har ett konto på Poker Stars också men knappt spelat något alls där.

Många vänner har på senare tid gått över till SVS och säger att det är schysst upplägg samt a lot of fish in the sea :lol:

 

Vad anser ni?

Party, SVS eller Stars? (eller annan?)

 

Eftersom det tar lång tid att bilda sig en egen uppfattning så är jag väldigt tacksam för tips samt för o nackdelar!

 

Tycker Full Tilt är ett helt ok ställe att spela på, och spelar du mot bonusen (100% upp till $600) så har du ~47% RB om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS funkar fint upp till 100, sedan glesnar trafiken betydligt. Kanske strukturen upplevs som brant om man är van vid 1500 eller 2000 i startmarker.

Har precis börjat på Stars och har lite problem att acklimatisera mig där.

 

Kan även tilläggas att raken på SvS är samma för SnGs som övriga sidor och man har inga bonusar eller andra återbetalningssytem (FPPs å RB).

 

Negativt med Full Tilt är väl den värdelösa shoppen.

 

Negativt med Stars är väl att man inte kan få RB där(?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi måste...ha....en.........F...A...Q....HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!

 

(Stars är överlägset om du vill spela fler än 6 bord, FTP funkar det med, Party vet jag inte mkt om längre)

Jo, verkligen. Hur många ggr i veckan kommer inte denna fråga upp då? :)

Man börjar bli lite less.

Hur svårt kan det vara att testa 4-5 klienter och bilda sig en uppfattning. Jag trodde att alla hade testat alla sajter/nätverk vid det här laget. Själv har jag säkert 40 pokerkonton :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag bestämde mig för att byta site (har iofs bara smygspelat lite där än :roll: ) så var det ingen tvekan om att det var PokerStars som gällde! Klienten är riktigt schysst, trafiken är bra, de har en poäng shop, funkar med PokerTracker och PokerOffice, insättning och cashout till Visa, lätt att spela flera bord samtidigt då det går att justera storleken på fönstren. Sen undrar jag iofs hur bra det går att köra typ 4 bord samtidigt med PO's Livetracker igång, måste bli asrörigt! :-(

 

När det gäller SvS är väl klienten okej men vad jag kommer ihåg så går det inte att spela med små fönster. Spelar man flera bord blir det överlapp alltså vilket verkligen suger älg! Vidare finns det väl inget stöd för PT eller PO vilken även det suger! Positivt är väl som jag skrev tidigare att klienten är okej iallafall och att insättningar och cashout är toklätta! Trafiken på de högre SnG-borden verkar dock inte vara nå vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, verkligen. Hur många ggr i veckan kommer inte denna fråga upp då? :)

Man börjar bli lite less.

Hur svårt kan det vara att testa 4-5 klienter och bilda sig en uppfattning. Jag trodde att alla hade testat alla sajter/nätverk vid det här laget. Själv har jag säkert 40 pokerkonton :shock:

 

alltid kul med 40 pokerkonton, tog mig typ till 10 st, sen orkade jag inte regga mig på alla dessa siter, ta ju en evighet dessutom orkar jag hålla reda på allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hej,

 

ny här på forumet.

 

Spelar i stort sett endast SNG $11-22 på Party.

Har på senare tid känt att jag av olika anledningar vill byta från pp.

Har ett konto på Poker Stars också men knappt spelat något alls där.

Många vänner har på senare tid gått över till SVS och säger att det är schysst upplägg samt a lot of fish in the sea :lol:

 

Vad anser ni?

Party, SVS eller Stars? (eller annan?)

 

Eftersom det tar lång tid att bilda sig en egen uppfattning så är jag väldigt tacksam för tips samt för o nackdelar!

 

SvSpel är helt OK, och för mycket fisk?? näe det tycker jag inte.

Men det beror väl på gå in en fredag el lördag kväll då är alla fyllebultar inne och testar lyckan. Men visst finns det fiskar i alla vatten :-P

 

Och pokerstars är helt OK gå in vid Kl.22- o framåt för att ta dig an alla halv fulla jänkare som tror dom är världs bäst på poker. Vare sig du spelar Cg el SnG ;-)

 

Full Tilt är en skitbra pokersite med bra SnG :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS verkar ju intressant, men måste va skitskumt att spela mot bara svenskar? För de är ett eget nätverk va? (antar jag) :rolleyes: Någon som vet vad dom har för miniview där eller på FTP? Anledningen tilla tt man lirar party nu tycker jag är deras sköna "dragbara" bord!, precis som på stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar $10 & $20 sng's så är nog SvS siten för dig. Finns så otroligt mkt fisk där. Sen högre upp så tunnar ju trafiken dock ut sig.

 

Någon som vet vad dom har för miniview där eller på FTP? Anledningen tilla tt man lirar party nu tycker jag är deras sköna "dragbara" bord!, precis som på stars.

 

Dem har mini view på full tilt poker, dem har något nytt som kallas fult tilt poker beta där man kan krympa borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...