Gå till innehåll

Dryga multitablegrinders!!!


minucci

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker det är extremt drygt med nutsgrindande SH10+ bord spelare? Räcker att 2 hamnar på samma bord så vips så är snittpotten under rysk fabriksarbetarlön. All action döööööör....!

 

onödig post men jag är frustrerad!!!!

 

det är ju bara o anpassa sig och göra det bästa av situationen eller så byter du bord bara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker det är extremt drygt med nutsgrindande SH10+ bord spelare? Räcker att 2 hamnar på samma bord så vips så är snittpotten under rysk fabriksarbetarlön. All action döööööör....!

 

onödig post men jag är frustrerad!!!!

 

LOL

Jag mötte en på UB igår. Han satt och grindade på +8 bord och höjde min BB till 3BB. Jag synade med K8h. Flop: 7h 9c Jh, check, check. Turn: 6d, bet 2/3-pot ,call. River: 10c, bet pot, syn och min stege stod.

 

Sen gick han loss i chatten om att man inte kan syna preflop med K8s och spelade därefter bara AA-QQ och ur blindsen. Jag spelade nog inte floppen rätt men sen var det väl bara att köra på, eller andra tips?

 

PS Han hade AJ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...