Gå till innehåll

Sammanslagning Tribeca/Tain/iPoker


Tusk

Recommended Posts

Jag har letat i forumet och endast hittat enstaka inlägg som inte för min fråga i någon riktning. Ursäkta Admin om jag dubbelpostar/postar i fel kategori.

 

Enligt undergroundrykten och vissa diskussioner på 2+2 kommer iPoker, Tribeca och Tain att slås samman den 22/2. Jag har utömmt mina källor på Doyles/VC och inte kommit närmare något svar om vad detta kommer att innebära i form av innestående bonusar på respektive site/rakeback (ja, jag har läst reglerna), referral bonusar, etc. Sitter någon på säker information om vad som kommer att hända efter den 22'e?

 

Mycket tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla runt här och klicka i menyerna under.. Tour, FAQ m.m.

 

http://www.svenskaoddspoker.com/new_software/

 

Inget datum dock, slutet av februari står det här..

 

Nästa vecka är det: Customer Appreciation Week..

 

http://www.svenskaoddspoker.com/customer_appreciation_week/

 

Så då blir det väl sista veckan med gamla klienten?? vem vet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta mail fick jag från *****.com för ett par dagar sedan.

 

Dear Players,

 

As many of you have noticed a lot of things have been changing in the industry lately - Sites & Networks who are being affected by mergers and aquisitions left and right. What some dont know is that three popular networks are joining forces:

 

Tain + iPoker + Tribeca will shortly become a new super network that doesn't allow rakeback.

 

The first step is for Tain + iPoker to merge. This happens on Wednesday February 21st. Those of you wishing to secure a rakeback account with the new network are highly recommended to sign up through rakemeback at NoiQPoker, who are currently on the Tain network. Once the site has been integrated into iPokers network the rakeback offer will no longer be available for new players.

 

The second step will go in effect within 1-2 months and that's when Tribeca is merged into iPoker.

 

/SK

 

/Edit Gdaily

 

/Edit: sorry gdaily, har läst på dåligt om reglerna för postning :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följande står på expekts hemsida idag:

 

"Uppgradering av poker

 

Expekt.com poker genomgår för tillfället en uppgradering. När det är klart, kontaktar vi dig via e-mail samt på vår hemsida. Håll utkik efter Europas största pokerrum och massor av erbjudanden!"

 

Så antar att nätverksbytet e på g.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett på Titan och jag kan inte göra fler inom Ipoker som det är nu.

 

Vet inte hur det blir med sammanslagningen.

Har säkert konto i något/några av de bolag som berörs.

 

Det konstiga med den där one account policyn som iPoker har, är att det inte verkar vara någon kontroll på hurvida man redan har ett konto på ett annat skin eller ej, utan bara om man har eller har haft klienten installerad på datorn, och vissa skin kontrollerar ju inte ens det.

 

Installerar man klienten och reggar ett konto på en annan dator än den man haft det tidigare kontot på, så funkar det.

 

Mycket märkligt att dom inte kollar av namn, e-post, neteller-konto etc istället. Fan vet varför. Nåväl verkar ju vara på väg att tas bort som någon annan i den här tråden nämnde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det är rätt tråd att ta frågan i men...

 

Är det tillåtet med flera konton inom iPoker?

Har läst nånstans att så inte var fallet och det borde i så fall innebära en del problem för vissa.

 

Enligt pokerducks så kommer de ta bort den spärren, så man kommer kunna ha flera än ett konto.

 

Örfghh.. Jag har säkert 4-6 konton i nätverket med olika namn iom alla sammanslagningar som har skett senaste året.

 

Om man ska bara få ha ett konto så blir det lite halvjobbigt..

Eller ifs. Bara jag får välja vilket namn jag ska använda & får pengarna från andra konton till det så är jag ok nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...