Gå till innehåll

Funderingar om urinering i PET-flaska


Albert

Recommended Posts

Jag kan nog svara på ett par av frågorna. Kommer murbruk i kontakt med hud eller om man andas in partiklar ifrån det innan det stelnat kan följande inträffa:

- Man blir genast wannabe-kosher.

- Man följer med äldre okända män på båtfärder i Medelhavet.

- Man får för sig att börja jobba som bagageapa på Gardemoen.

 

Till sist slutar man som en ensam stackare som backar på poker med fyra PET-flaskor urin i skrivbordslådan.

 

Sorry OT, internt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt försök att testa isen för att se om det är socialt acceptabelt att kissa i PET-flaskor under pokersessioner. Well played Jennez :D

 

Well, Albert har ju de facto erkänt att han vid ett (eller flera?) tillfällen hade PET-flaskor med urin i sitt skrivbord. Sitt eget får man förmoda. Försökte bara göra mig rolig med elaka personangrepp mot stackars Albert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha underbart! Jag har själv kissat i en dunk förut men det var för en urin-labb i skolan då man skulle samla dygnsurin. För övrigt bedömde jag detta vara intressant information om mig själv som jag ville dela med mig.

 

Det är okej om du kissat i PET-flaskor Jennez, du behöver inte skämmas. Det kan hända vemsomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att ge ett seriöst svar så är det inte speciellt farligt att andas in i små mängder.

Får du det i ögonen så svider det så att skölja ögonen är en bra grej.

Ingen fara att arbeta utan handskar så länge du inte är allergisk mot krom. Däremot så torkar det ut huden så att smörja med handkräm rekommenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nånting säger mig att Jennez och Albert kanske använt trattar för att pricka rätt alternativt bunkrat upp med MER-flaskor (0,5l) med bred öppning. Sitter man i en stor pott ska man inte behöva justera snorren i en smal 1,5-liters colaflaska!

 

Och ja, dunken är nöten när man samlar. (btw 2250 ml på ett dygn, mest i min grupp! Men jag spelade rätt mycket poker det dygnet och då blev det en hel del läsk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tänkte...när man kissar i PET-flaskor, visst glider man in en bit med ballen för att undvika stänk?

Blir det inte trångt? Gör det ont att dra ut?

 

Dunk verkar bättre.

 

I början när jag var lite ovan så tryckte jag hela ollonet mot PET-flaskans öppning och urinerade vilket ledde till att det blev en tättförslutning - resultatet av detta blir ett litet tryck - en massa luft som vill ut från flaskan som inte vill beblanda sig med en massa urin. För den rutinerade gäller det bara att placera dasen så att det blir en liten luftöppning.

 

Även den bäste kan göra fel när det kommer till "urin i flaska". Låt säga att man "kissat upp" en 1.5L och märker "aj, aj nu är jag snart vid kanten" vid detta tllfälle märker man att man har en 50cl till förfogande så man kniper till och pissar ut det extra man har i den. Nu till den trickya parten: Du blir återigen pissnödig och märker att 1.5L-flaskan är full till bredden och hittar återigen 50cl flaskan som inte är halv tom alt. halv full... så man börjar urinera på och man fyller den ganska snabbt till bredden och man känner att man har rikligt med urin kvar - vad gör man då?

 

1. Börjar kissa i papperskorgen

2. Kniper kuken med ena handen i byxan och springer ner till toan med risk för att ens mor skall se en och risken för att en pinsam situation skall uppstå är överhängande.

3. Öppnar fönstret på rummet som har en konstig öppningsanordning (glöm inte att du bara kan använda en hand - du håller i kuken med ena) Först måste man vrida om handtaget och sedan lyfta på en spärr vid fönsterkarmen så att man kan hälla ut kisset från 50cl flaskan och fortsätta kissa i den.

4. Håller ett såpass fast tag om könet att urinet drar sig tillbaka och känslan av att vara överdrivet kissnödig är obefintlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...