Gå till innehåll

Hur svåra är B2Bs NL100-200 bord?


ZILLOW

Recommended Posts

Skulle tro att det är det svåraste stället i välden att vinna på, sitter ju nästan bara svenska halvproffs och bonus och rakeback grinders. Folk på b2b har blitt hjärntvättade av alla dealar och erbjudanden, att dom glömt bort det viktigaste när mans pelar poker. och det är att spela mot sämre spelare och fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle tro att det är det svåraste stället i välden att vinna på, sitter ju nästan bara svenska halvproffs och bonus och rakeback grinders. Folk på b2b har blitt hjärntvättade av alla dealar och erbjudanden, att dom glömt bort det viktigaste när mans pelar poker. och det är att spela mot sämre spelare och fisk.

 

Du överskattar motståndet på b2b de flesta suger men motståndet är tuffare än andra siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara spelat på b2b THNL100 ett par dagar nu och kan inte på något sätt förstå hur folk kan tycka att spelarna på b2b nl100 är så mycket bättre än på andra siter. Vilka är de bra spelarna vi pratar om, för jag tycker minst sagt att de lyser med sin frånvaro. Är det semitomtarna bbengan1, herbert, pepperdr som är de bra spelarna eller vilka menar ni? För de har inte på något som helst sätt imponerat på mig. Det ända större problemet som jag har stött än så länge är min diciplin då jag valde att efter en natt med ytterst lite sömn följt av en lång skoldag sätta mig och grinda 8 bord i 4-5h vilket inte är det smartaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

semitomtarna bbengan1, herbert, pepperdr

 

 

bbbengan har jag 8bb/100 på 3.5k händer så så fiskig e han inte. pepper e det bara at folda när han rerasiar han verkar bara spela TT-AA. och rerasiar han dig pre så e det garanterat QQ-AA:mrgreen: tycker inte heller det e så svårt på B2B men kan va lite seeegt i mellanåt med ett och annat napp då och då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...