Gå till innehåll

Ändra storleken på bordet till "default"


Cyntax

Recommended Posts

Ja hur gör man det?

Då jag spelade 10 bord (micro/cash) förminskade jag borden. Nu spelar jag 4-6 sng's - men hur får jag alla dom bordet till exakt samma storlek. Finns det någon "default settings"?

 

Det borde också finnas en knapp (som på Party) som gör att borden placerar sig i hörnen, så man ser så mycket av dom som möjligt. (jag har 19" skärm och inte speciellt hög upplösning)

 

Är det någon mer än jag som tycker att det är irriterande att man måste bekräfta att man åkt ur en sng och man måste bekräfta då en ny startat?

 

Angående problemet med storleken på borden, en gång då jag höll på att reglera fönster blev det min tur att agera på ett annat bord. Skit hängde sig. Jag blev sitting out på alla borden. Först när jag varit sitting out, släppte det och jag kunde återvända. Någon som varit med om liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns ju en funktion som gör att borden täcker hela skärmen. Typ dom täcker 1/4 var om det är 4 bord osv. Vet inte om det var det du undrade men men...
Fel storlek, men bra funktion för att få dom i hörnen.
testat "Cascade tables" ?
Exakt det jag sökte. Hur fan kunde jag missa det! :D

Men hur gör man för att få dom i varje hörn med den storleken?

 

 

Cascade för storleken och Tile för att få dom till hörnen = Så vill jag ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...