Gå till innehåll

Frågor om HU SnG's


Phew

Recommended Posts

Hej,

Jag har spelat en del HU SnG's på låga nivåer för rent nöjes skull när jag inte varit sugen på cash-games som är det jag normalt spelar. Hittills har jag bara spelat på Full Tilt så jag undrar vilka fler sidor som erbjuder HU-sng, jag tror mig veta att Absolute Poker också har det iallafall.

 

Av ren nyfikenhet så undrar jag också vad som kan vara en rimlig vinstprocent för en skaplig men inte överjävlig spelare på nivåer kring $50 i inköp. Jag har inte någon koll hur stor procent jag själv vunnit men mer än 50% vinster har jag iallafall :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man hoppas, för med 50% vinster går du back! (Sug på den :-P )

 

Det var ju det jag menade också, det enda jag vet är att jag inte backat. Antagligen ligger jag inte många procent över 50. :-D

 

Men åter till frågan. Kan man spela HU SnG på tex Svenska spel och Everest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har spelat en del HU SnG's på låga nivåer för rent nöjes skull när jag inte varit sugen på cash-games som är det jag normalt spelar. Hittills har jag bara spelat på Full Tilt så jag undrar vilka fler sidor som erbjuder HU-sng, jag tror mig veta att Absolute Poker också har det iallafall.

 

Av ren nyfikenhet så undrar jag också vad som kan vara en rimlig vinstprocent för en skaplig men inte överjävlig spelare på nivåer kring $50 i inköp. Jag har inte någon koll hur stor procent jag själv vunnit men mer än 50% vinster har jag iallafall :-D

 

Svenska spel - Ja

Everest - vet ej

Boss media nätverket - Ja

Ongame nätverket - Ja (men 10% rake)

Pokerstars - Ja

Full Tilt Poker - Ja

Cryptologic nätverket - Nej

Party Poker - Ja (men 10% rake)

Microgaming nätverket - Ja (ca 8% rake)

iPoker nätverket - Ja

 

Full Tilt har tuffare motstånd än genomsnittet.

Jag spelade mycket på boss media nätverket innan, där är det ganska dåligt motstånd (fast ganska dålig trafik $100 och högre).

Pokerstars spelade jag på för länge sedan, var inte speciellt bra spelare där då, vet inte hur det är nu.

 

//Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...