Gå till innehåll

Ultimatebet - Få upp till $750 i bonus och signerad musmatta!


Roberteriksson

Recommended Posts

Har lite svårt att få grepp om det här erbjudandet, är det så här det fungerar?


  • När man sätter in pengar på UB kan man få upp till 750$ i insättningsbonus


  • Under tiden som man spelar så clearar man kontinuerligt av de 7500 Ultimate Points som krävs för att få ut 100% av sin bonus

 

Är osäker då jag inte har fått någon insättningsbonus, är det bara imellanåt som det erbjuds eller får man den efter ett visst antal ihopspelade poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det bara jag som fick problem med denna $750 bonusen? Jag har tidigare postat i tråden "Frågor kring POKERFORUM.nu erbjudanden" men inte fått något svar, Länk. UB påstod iaf att erbjudandet som poker.se/pokerfoum.nu erbjuder inte stämmer men de var snälla och krediterade mitt konto med 100 bonusdollar extra iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudandet fungerar. Viktigt att kommer ihåg är att programmet skall laddas ner från den länk som tillhandahålls och att bonuskoden "POKERSE" används.

 

Jag fattar ändå inte, kan man få ut upp till 750$ i en ren insättningsbonus förutom den bonus man spelar ihop genom att samla Ultimate Points eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar ändå inte, kan man få ut upp till 750$ i en ren insättningsbonus förutom den bonus man spelar ihop genom att samla Ultimate Points eller inte?

 

Tjena,

 

jag ska försöka göra det tydligare.

 

När du öppnar ett konto på UB, så måste du skriva in "pokerse" i fältet för bonuskod. Om du gör det så får du 100% upp till $750 i bonusdollar, på din första insättning.

 

OBS! Man måste alltså skriva in "pokerse" som bonuskod för att få bonusen.

 

Om du sätter in t.ex. $750 så får du då även $750 bonusdollar. Dessa konverteras till riktiga dollar efter varje session du spelar. För 10 UltimatePoints konverteras $1 till riktiga pengar. Du behöver alltså inte spela upp 7500 händer, eftersom du får bonusen konverterad allteftersom.

 

När du nått över 1000 UB-poäng får du även en extra bonus, dvs en signerad musmatta. Du måste dock maila poker.se/pokerforum.nu för att få ut den.

 

Gällande hur man tjänar UB-poäng, samt vad mer de kan användas till, kolla denna länk:

 

http://www.ultimatebet.com/promotions/players_club.html

 

Hoppas att det blev lite tydligare.

 

Hälsningar,

 

Danny

UltimateBet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...