Gå till innehåll

Nordicbet Reload, 100% upp till $200, 5x


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men vilka lirare. Jag satte in $200 från Neteller, klonk så hade man bara 197 kvar. Spelar ihop 1067 raked hands. Skickar mail och säger att jag vill ha $197 för 100% reloaden

 

Får tillbaka svar att jag bara spelat 706 händer. Jaja väntar väl då eftersom deras räknare uppdaterar kasst.

 

skickar nytt mail i morse och får som svar att jag får $100 insatta på mitt konto.

 

Skickar ett 3:e mail och ber om att få de resterande $97.

 

Någon mer det strular för?

 

Plötsligt minns iaf jag varför jag slutade spela alla bonusar man måste mailväxla med supporten för att få ut. Sick

 

[Edit] Det visade sig att de satt in rätt summa men skrivit fel[/edit]

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite humor det här..

 

Mailade till nordicbets support och frågade om jag någonsin tagit emot deras first deposit bonus och fick svaret nej och att jag endast spelat runt 50 rejkade händer hos dessa.

 

Att jag aldrig fått en first-deposit bonus stämmer nog bra, men samtidigt minns jag att jag iaf en månad rejkade för över 400 $ och fick deras automatiska rakeback bonus som jag tyckte var en stor grej då. Mailade iaf tillbaka och frågade hur långt bak i tiden de går för att kolla händer och fick svaret "sedan du gjorde din första insättning med ditt kreditkort". Vilket skitsnack! Humor annars att jag gjort tiotals deposits till nordicbet till ett sammanlagt värde av flera tusen och under dessa endast lyckats få ihop till 46 rejkade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak för mig. Jag har gjort signup det vet jag men de säger att jag inte gjort det. Verkar vara nå fuffens. Är det nån som gjort denna 1500 rakade signup innan reloaden kom? Annars blir det ju bara en $300 för 2500 rakade...

 

Verkar som de bara går tillbaka ett halvår eller så för att kolla. En kompis som också lirade mkt på nb en gång i tiden (1 år sedan?) mailade nyss och fick höra att han sammanlagt rejkat 60 händer under sin tid där. Deras support är ett skämt! För övrigt borde de kunna svara på engelska och inte på norska, om man nu inte kan få ett svar på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som de bara går tillbaka ett halvår eller så för att kolla. En kompis som också lirade mkt på nb en gång i tiden (1 år sedan?) mailade nyss och fick höra att han sammanlagt rejkat 60 händer under sin tid där. Deras support är ett skämt! För övrigt borde de kunna svara på engelska och inte på norska, om man nu inte kan få ett svar på svenska.

 

Nu får jag kalla kårar... Lirade deras sign-up bonus i maj tror jag (var 500 händer då, blev ändrat till 1000 medans jag horade).

 

Kan bli ett par extra e-posr med supporten antar jag.

Det stod ingenting om när man ska ha klarat bonuset i vilkoren men texten med "särsilda regler kan gälla" låter inte direkt något vidare..

 

jaja.. bara å rejka lite till och hoppas att NB-representanten kommer med lite mera info under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig Matteprof, det är sjukt med avgifter på insättningar.

Dock tycker jag fortfarande bonusen är grym då man inte behöver sätta in så mycket som 5K SEK.

 

Tror ni NETeller tar så mycket betalt för sina tjänster eller är det ett sätt för NordicBet att få in pengar?

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig Matteprof, det är sjukt med avgifter på insättningar.

Dock tycker jag fortfarande bonusen är grym då man inte behöver sätta in så mycket som 5K SEK.

 

Tror ni NETeller tar så mycket betalt för sina tjänster eller är det ett sätt för NordicBet att få in pengar?

Någon som vet?

 

Det är sagt tidigare i tråden. NordicBet påstår att avgiften går oavkortat till Neteller.

 

Men vad jag inte förstår är varför NordicBet är den ENDA pokersajten i världen, typ, som tar avgift på både uttag/insättning från Neteller. Det är ganska sick.

 

Riktigt risigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sinnessjukt att Nordicbet tar 2% vid insättning från NETeller och sedan 2% vid uttag till NETeller.

 

Sätter in 5000 kr och tar sedan ut 5000 kr. Avgift 200 kr.

 

De skötte SM exemplariskt men deras transaktionspolicy är fasen ett skämt. No more for me...

 

Vill bara rätta lite, 1,5% tar de vid insättning. Att det tar procent vid uttag hade jag ingen aning om :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, Eloge till Pokerstars då som inte tar avgift på varken insättning eller uttag till och från NETeller.

 

Bonusen var bra ja, men ändå är avgifterna hutlösa.

 

Det måste ha nåt att göra med att NordicBet växlar pengarna till en annan valuta. Men det är ju stört skamlöst av dem. Jag har faktiskt aldrig stött på en annan sajt som tar avgifter för Neteller. Synd att mitt moneybookers är i SEK.

 

Eller vänta.... Det är ju perfekt. Ingen avgift till Moneybookers och jag lär ju få pengarna tillbaks i SEK eftersom jag specifierade X kr när jag gjorde min deposit.

 

Ska forska mer i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...