Gå till innehåll

Hey guys!


Sasuke11

Recommended Posts

Yah i dont speak any Swedish but apperantly all of you do, so i just wanted to say hi and try and get to know the community

 

Hi and Welcome to this community.

 

Just out of curiosity, what do a non-swedish speaking member of pokerforum.nu gain when searching this website? I dont intend to be a smart-ass and offend you in any way - I just dont get it..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spelar ingen roll vad personon i fråga har för syfte med sin vistelse här, så länge han/hon inte bryter mot några regler ännu. Det är så jävla onödigt med ~10 nonsensinlägg som ifrågasätter postarens motiv i varje tråd som skapas av nya användare. Låt snubben vara tills ett eventuellt regelbrott uppstår. Fiskar han/hon efter lösenord åker vederbörande ut fortare än kvickt ändå, eftersom våra duktiga användare är så flitiga att rapportera inlägg som inte är ok.

 

Det är inte upp till er att avgöra vem/vad som får skrivas i forumet, det är det moderatorerna är till för. Hittar ni ett olämpligt/tvivelaktigt inlägg, rapportera det gärna så nån av oss kan ta en titt, men snälla, snälla, sluta gnälla på varandra i inlägg efter inlägg i var och varannan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är inte upp till er att avgöra vem/vad som får skrivas i forumet, det är det moderatorerna är till för. Hittar ni ett olämpligt/tvivelaktigt inlägg, rapportera det gärna så nån av oss kan ta en titt, men snälla, snälla, sluta gnälla på varandra i inlägg efter inlägg i var och varannan tråd.

 

Det var det bästa jag läst sedan jag började besöka det här forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingenting, blir bara så sjukt trött på idioter som är otrevliga mot människor som inte gjort nått... Konstigt det?

 

Nej, det är inte alls konstigt, men rapportera istället inlägget och låt oss ta hand om det. Det är ju jätteonödigt att varje muppinlägg ska följas av ett inlägg där nån vill att muppen ska dö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi and Welcome to this community.

 

Just out of curiosity, what do a non-swedish speaking member of pokerforum.nu gain when searching this website? I dont intend to be a smart-ass and offend you in any way - I just dont get it..

 

Bara nyfiken: tog ni detta meddelande som drygt, smädande,elakt...etc? Kändes som jag helgarderade mig just för att någon post tidigare kanske inte var den klyftigaste jag har läst här..

 

I så fall: hur skulle jag ha lagt fram min fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen alltid. Bryter man mot reglerna åker man ut, bryter man inte mot reglerna ska man inte behöva bli påhoppad helt i onödan.

 

Vi har alla sett i snacktråden hur mycket sanning det ligger i det påståendet. Sida upp och sida ner med tiggeri om lösenord. Utan någon blir avstängd. Skall man ha regler skall de hållas konsevent och inte när det passar, då blir det enbart godtycke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har alla sett i snacktråden hur mycket sanning det ligger i det påståendet. Sida upp och sida ner med tiggeri om lösenord. Utan någon blir avstängd. Skall man ha regler skall de hållas konsevent och inte när det passar, då blir det enbart godtycke.

 

Forumet består av nästan sexhundratusen inlägg, så det är inte helt enkelt att hålla koll överallt hela tiden och gamla inlägg glöms snabbt bort, tyvärr. Det är därför vi så gärna ser att ni rapporterar sånt ni tycker är felaktig och som inte är åtgärdat. Rapportera de inlägg där nån kommit undan med lösenordsfiske, så går vi moderatorer igenom dem och bannar de som förtjänar det. Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yah i dont speak any Swedish but apperantly all of you do, so i just wanted to say hi and try and get to know the community

 

Hello sir!

Is it really true that you want to know this community or are you really after the passwords to our great, rich freerolls at FTP.

 

If you want to understand the text try putting them in a babblefish and you soon will find out that this site contains of 15% nerds trying to get free passwords for freerolls, 15% of the members are smallstake professionals making less than $100k per year. 15% of the members dont really care about anything but poker theory but have serious trouble winning ANY cash online or live. The rest is silence. The occasional klonk nerd, smooth criminal and histake gambler show their axx (face) here at times. See the "dagböcker" section of the forum.

 

Oh i forgot... The grinders are a few here but they dont really contribute with anything but chitchat about easy bonuses, rakeback and collusion. They get most angry when they are badbeated a couple of times, see the section about bad beats.

 

welcome to the forum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...