Gå till innehåll

Hur ser ditt pokerkontor ut?


jon123

Recommended Posts

Kontor? Det där är ju en sweatshop ;-)

 

Vi hade faktiskt mutat säkerhetsvakterna att ha på ACn över natten när online-sm gick. Och så hade vi en fläkt. Men med 7st levande element så räckte inte det.

 

Btw, det är kallt i Bangkok nu. Någon skum kallfront som dragit in. Alla har på sig vinterjackor etc. Nästan 15grader på morgonkvisten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker jag känner igen den stolen... mitt gamla kontor:

img0402jz5.th.jpg

obs. när bilden togs hade jag inte bott i rummet på kanske 4månader så allt skräp jag har var på andra ställen.

 

Lite lika mönster och färg verkar det vara, men är inte lika modell.

 

Tetris, ajajaj. Jag blir så oroad av att din skärm står precis vid kanten till, en för mig, avgrund! Du har inte så hetsigt temperament att du skulle kunna råka slå till skärmen så att den ramlar ner på golvet?

Jag är fortfarande orolig, snälla.

 

För min skull?

 

Hahaha nejdå, den står stadigt, skärmfoten väger väldigt mycket i förhållande till skärmen så det är lugnt. Vad gällande hetsigt temperament så har jag lyckats kontrollera mig från att slå på saker och ting, jag knullar bara mig psykiskt och grämar mig över saker och ting i skallen istället :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tetris, ajajaj. Jag blir så oroad av att din skärm står precis vid kanten till, en för mig, avgrund! Du har inte så hetsigt temperament att du skulle kunna råka slå till skärmen så att den ramlar ner på golvet?

Jag är fortfarande orolig, snälla.

 

För min skull?

 

 

för at tinte tala om dörren som verkar vara bakom?? hur lätt är det inte om man är lite småfull och ska greppa tag i nåt så man inte ramlar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...