Gå till innehåll

Pokerguld.com - är det något att satsa på?


Sniffe54

Recommended Posts

Ofta bluff ...

 

Läs här så får du se:

http://pokerguld.com/tilbakemeldinger.html

 

Mvh, KF!

 

Vet inte riktigt vad du syftar på från mitt inlägg. Menar bara att detta är ungefär som folk som beställer från TV-shop tänker. "Jag vet att produkten inte är så bra som dem visar, men det är så billigt så varför inte testa."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tänka mig att en hel del tänker "Självklart är det här en bluff, men det kan vara värt $30 att få se hur han lurar alla idioter..."

Haha håller helt med. Man bli ju lite nyfiken. Kan vi inte lägga $1 var så alla får se vad "boken" innehåller? När vi kollat upp bluffen kan vi ju få pengarna tillbaks enligt sidan :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Tillåtna metoder, så att du med 99,9% säkerhet kan se motståndarnas kort och floppen före den har kommit på bordet!"

 

"Hur du läser spelare i online-poker som en öppen bok och stjäl deras pengar medan de fortfarande funderar på vad som egentligen hände!"

 

Alltså, tror inte man behöver några direkta knep på att läsa deras spel om man kan se deras hålkort... ;)

 

Men alltid ganska kul att läsa om dessa bluffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...