Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Titan Poker

Recommended Posts

Hej alla pokerspelare,

 

Jag heter Daniel och kommer att representera Titan Poker här på pokerforum.nu.

 

Till att börja med vill jag förtydliga att jag är här för att serva er. Ni är alltid välkomna att skicka frågor, idéer eller klagomål till mig. Det är bara att pm:a mig.

 

Jag har tittat runt lite i tidigare tråd om Titan Poker och förstår att det finns många frågor. Nedan följer svar på några av de viktigaste frågorna.

 

1. Nätverk

Titan Poker tillhör Ipokernätverket som idag har runt 10000 spelare under kvällarna i Europa. Klienten bygger på Playtechmjukvara. Idag råder one account policy på Ipoker vilket innebär att spelare som redan har konton i andra klienter inte kan öppna nytt Titan Poker konto. Rykten går om att detta oneaccountpolicy upphör inom mycket kort i smaband med att Ipoker, tribecca och tain integreras till samma nätverk. Som ni kanske känner till har ju Ipoker köpt tribecca som precis innan uppköpet upphandlade tain.

 

Titan Poker är idag största klienten på Ipoker och vi räknar med att bli flaggskeppet inom nya Ipoker som kommer att bli det stösta nätverket i Europa.

 

2. Support

Vi genomgår en förändring eftersom vi nu släppt klienten på Svenska och Norska. Vi har nu flera svensktalande anställda som lär sig support i detta nu. Idag har vi full support på svenska för VIP spelare. Det går även att maila till supporten på svenska. Jag räknar med att vi inom en månad kan ha full support på svenska.

 

3. Bonus

Alla pokerforum.nu och poker.se spelare har en special deal på Titan Poker. Alla som gör en insättning på minst $50 kommer att få $50 direkt insatta på kontot inom 24 timmar. Dessa $50 är riktiga pengar som kan använda för inköp m.m. direkt utan att behöva dra in någar antal raked hands eller dyligt innan.

 

Förutom dessa extra $50 får ni också 100% upp till $500 vid första insättningen. Dessa bonuspengar måste ni tjäna ihop innan ni kan använda. Idag ges $5 per varje 600 Titan Poker poäng som tjänas in.

 

För mer info om bonus och reggning av konto gå till:

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27553

 

4. Turneringar

Titan Poker erbjuder massviss av olika turneringar hela tiden. För att läsa om de olika aktuella turneringarna kan ni gå till:

http://www.titanpoker.com/sv/newa/500free/promotions.html'>http://www.titanpoker.com/sv/newa/500free/promotions.html

 

5. Klienten

Klienten finns redan på Svenska. Har ni redan klienten på annat språk går det utmärkt att ladda ner över gamla versionen utan att förlora någon data. Gå bara till http://www.titanpoker.com/sv/newa/500free/ och tryck ladda ned. Välj språk -svenska.

 

Förutom detta är klienten på väg att släppas med ett helt nytt utseende inom kort. Kommer att bli ursnygg!

 

De är nog legitimt att säga att klienten har alla vikigtaste features och ligger i absolut toppklass vad gäller grafik, statistik, användbarhet osv osv.

 

 

Istället för att jag gör detta introemail för långt avvaktar jag till att höra ifrån er med fler frågor.

 

Lycka till vid borden!

 

Mvh,

Daniel, Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 496
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Som sagt kommer jag att hålla ett öga på denna tråd och besvara så gott jag kan.

 

Rake på Ipoker.

Ipoker har under ett par olika tillfällen erbjudit rakeback till ALLA spelare. Vi gjorde ett försök i slutet på 2006 men var tvungna att avsluta rakeback eftersom det skapar så många problem. Alla som signade upp under de olika perioderna när vi haft rakeback får naturligtvis det även i fortsättningen. Men idag får INGEN officiellt rakeback på Ipoker. De klienter som fortfarande erbjuder detta bryter mot Ipokers officiella överenskommerlse. Tyvärr är det vissa sajter som tydligen inte bryr sig om våra klagomål och ger spelare rakeback ur egen ficka. OBS detta är olagligt och vi kommer att såsmåningom att lyckas stävja detta. Anledningen till att Ipoker avbröt rakeback är för att det var omöjligt att hålla redan på alla olika erbjudanden och det blev vilda western med sajter som bråt mot rakeback lagarna. Alla seriösa klienter i alla seriösa nätverk går mot att avlsuta rakeback.

 

Amerikaner på Titan.

Inga Amerikaner får spela på Ipoker!

 

Visa.

Jag kommer här med det tråkiga svaret att jag ber er skicka frågor om alla typer av betalningar etc till kundsupport@titanpoker.com

Det är bättre att de svarar på dessa frågot eftersom jag jobbar mer med rekrytering av nya spelare (lika bra att vara ärlig). Som tröst kan jag nämna att vi anställt två underbara Svenskar som lär sig allt om support i detta nu. Vi kommer att ha den bästa Svenska supporten inom nätpoker inom kort!

 

Tack för visat intresse!

 

Mvh,

Daniel, Titan Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag har OTROLIGT dåliga erfarenheter av att casha ut från Titanpoker, har jag i sann rättshaveristisk anda berättat lite här på forumet om de Kafkamässiga turerna.

 

(Min första begäran om uttag gjordes den 26 december. Idag är det den 31/1 och jag har fortfarande inte fått mina 600 dollar.)

 

Dock har jag, vilket framgår av tidigare inlägg, ÄNDÅ bestämt mig för att fortsätta spela där, eftersom det finns rätt mycket usla Omahaspelare att plocka pengar av.

 

Men det var inte min undring nu. Utan att det alltså fanns en tidigare tråd här på forumet där flera, däribland jag, berättade om strul med TP.

Vad jag undrar nu är: var i helvete har denna tråd tagit vägen? Har Pokerforum fått in ett "officiellt" inlägg från TitanPoker och sålunda bestämt sig för att stryka misshagliga röster?

 

Det verkar ju seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var inte min undring nu. Utan att det alltså fanns en tidigare tråd här på forumet där flera, däribland jag, berättade om strul med TP.

Vad jag undrar nu är: var i helvete har denna tråd tagit vägen? Har Pokerforum fått in ett "officiellt" inlägg från TitanPoker och sålunda bestämt sig för att stryka misshagliga röster?

 

Det verkar ju seriöst.

 

I arkivet hittar du den gamla tråden

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=6744

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Västertorp,

 

I vanliga fall tänker jag försöka hålla mig borta från personliga dispyter med spelare. För detta tycker jag det är bättre och mer konstruktivt med privata kontakter. Självklart förstår jag att saker som gäller alla spelare måste belysas och visas för just alla.

 

Jag har läst i tidigare tråd om Titan Poker angånde strul med utbetalningar. Återigen detta är ju egentligen inte mitt bord, MEN jag ber er att kontakta mig personligen genom pm om ni har problem och tycker att ni inte får bra hjälp av vår support. Som jag nämt tidigare går det dock bra att maila vår nya svenska support på: kundsupport@titanpoker.com med sådana problem!

 

Jag lovar att vi hela tiden blir bättre och bättre på att hjälpa er!

 

Angående Västertorp kan jag väll nämna att jag hängt en hel del i Västertorpshallen eftersom jag är gammal handbollspelare... Orelevant men kul!

 

Tack,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: Hur får jag till engelsk klient, "Omaha utan gräns" är inte riktigt min stil?

2: Finns fyrfärgskortlek?

2B: Om inte, finns det någon vänlig själ som har en mod?

c: När nu Tain och Tribeka går in i Ipoker, kommer H2H SnG att öka inköpen (på Tribeka finns det upp till 1k, på ipoker bara 200)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4-färgslek har jag blivit lovad vid nästa uppgradering.

Prova att logga in med engelska inställningar i datorn så kanske du kommer åt den engelska varianten. Jag hade sparat hela titan-mappen när jag gjorde en ominstalation på datorn. Sen kopierade jag rakt av över den svenska. Gick bra fick den engelska och alla gamla notes kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Här kommer lite svar.

 

1. Om ni föredrar att ha engelsk text är det bara att gå till Titan Poker, klicka på down load och välja språk - English. Allt annat sparas självklart.

 

2. Fyrfärg kommer med nästa uppgradering. Allt är klart men vi har inte gått live än. Sker inom mycket kort!

 

3. Klart att vi kommer att öka inköpen... Håll ut du haj därute...

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon anledning har jag fått en jämrans massa turneringstickets, men jag fattar inte var jag klan använda dom, till exempel

 

Bara att börja leta och testa dina tickets.

Den du nämner borde ligga under Scheduled Tournaments (Planerade turneringar) under Satelliter.

Annars kan du ju höra med Live chatten (de brukade i alla fall svara snabbt förr i tiden..dvs i december).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla spelare!

 

Det är så otroligt skönt när ni svara på varandras frågor! Ni gör jobbet lättare för mig.

 

Nu måste jag ge er en viktig upplysning! Titan Poker kommer i framtiden inte att kunna jobba ihop med Neteller!

 

Jag själv fick reda på detta precis nu och ville på en gång låta er veta detta!

 

Anledningen beror på att det företaget som sköter alla våra pengatransaktioner avslutat samarbetet med Neteller. Vad detta i sin tur beror på kan vi bara sia om. Klart är att det förekommer risker att jobba vidare med Neteller och att det därför är bättre att vara proaktiva och hitta andra mer säkra former av pengatranskationer. I slutändan skall detta gynna er spelare!

 

Idag vet jag att vi jobbar med moneybookers, click2pay och självklart wiretransfer samt bankdraft (obs glöm inte att det skall vara konton som kan hantera EUROS).

 

Jag återkommer med vidare upplysnignar i ärendet så fort jag vet mer själv.

 

Tack,

 

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla spelare!

 

Det är så otroligt skönt när ni svara på varandras frågor! Ni gör jobbet lättare för mig.

 

Nu måste jag ge er en viktig upplysning! Titan Poker kommer i framtiden inte att kunna jobba ihop med Neteller!

 

Jag själv fick reda på detta precis nu och ville på en gång låta er veta detta!

 

Anledningen beror på att det företaget som sköter alla våra pengatransaktioner avslutat samarbetet med Neteller. Vad detta i sin tur beror på kan vi bara sia om. Klart är att det förekommer risker att jobba vidare med Neteller och att det därför är bättre att vara proaktiva och hitta andra mer säkra former av pengatranskationer. I slutändan skall detta gynna er spelare!

 

Idag vet jag att vi jobbar med moneybookers, click2pay och självklart wiretransfer samt bankdraft (obs glöm inte att det skall vara konton som kan hantera EUROS).

 

Jag återkommer med vidare upplysnignar i ärendet så fort jag vet mer själv.

 

Tack,

 

Daniel

 

 

 

Går det att skapa moneybookers konto och ta ut från Titanpoker till det utan att ha gjort en insättning till Titan via det först?

Måste nog veta rätt snart, annars måste jag ta ut rubbet till mitt neteller konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror redan det är kört med Neteller från Titan.

Det finns nämligen inte ruta att fylla i ditt Neteller account.

 

Jodå, det funkar allt fortfarande. Jag har gjort ett uttag nu i veckan. Grejen är den att när du ska ta ut pengar från Titan till NETeller så kan du bara göra det till samma NETeller konto som du satte in pengar ifrån. Därför e det bara att välja NETeller - Summa - å bekräfta i pokerklienten. Känns ju lite osäkert att bekräfta ett utag utan att bekräfta vilket kontonr. det skall till:cry: ...men det funkar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...