Gå till innehåll

Söker ett nätverk med tighta spelare?


KingOfGamblers

Recommended Posts

Tja. Jag antar att såna här frågor har ställts massor av gånger , men jag hittar inga bra svar.

 

Jag söker en ny pokersite att spela på:

 

* God trafik på Fullring NL 100$ (Även högre för framtiden ;-) )

* Gärna tighta spelare

* Rakeback lr bonus skadar inte, men absolut inget måste.

* Om det går..gärna justering av bordsstorlek manuellt ( som på partypoker)

 

Så vilka nätverk bör jag titta närmare på ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes.

 

Kan bara ge ett exempel på hur tighta de är där.

 

Jag hade A5 ruter, floppade färgen med K som högsta kort.

 

Tillslut vart jag all in mot fi och han funderade ett bra tag på att syna med Q6 i ruter, enda som slog han var en A hög färg, som jag dock hade. Men jag hade synat 24/7 i det läget.

 

Och han var inget undantag, alla på den sidan spelar supertight!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju inget bättre än att möta tight weaka spelare. Dem lyckas på något vis alltid bygga stora potter men tvingas lägga sig då de inte har absoluta nötterna :)... men det finns inte många sådana spelare där ute numer :(

 

Full Tilt Poker kommer förmodligen även bli tajtare likt många andra pokerrum som tillåter amerikaner iom NetEller stoppet.

 

Jag skulle sikta in mig på FTP, PS eller något primaskin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Rakeback eller bonus skadar inte, men absolut inget måste". ?????Du känner till rb och bonusar, dvs att raken är hutlöst hög och därför ges detta, men ändå detta??

 

Letar efter en matvarubutik som har lättmjölk, kan betala 20kr/litern bara det är lättmjölk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b

Tyvärr för lite trafik,annars hade det nog funkat fint..

 

Du känner till rb och bonusar, dvs att raken är hutlöst hög och därför ges detta, men ändå detta??

 

Letar efter en matvarubutik som har lättmjölk, kan betala 20kr/litern bara det är lättmjölk

 

Mjo det är högt, men jag väljer hellre ett nätverk med god trafik 24/7 än ett litet nätverk där det inte finns tillräckligt med bord på dagarna etc. Men fall du har sajter med RB alt. bonus god trafik 24/7 på fullring NL100 med tight spel så bring it on ;-)

 

---edit--- Opps, råka skriva från brosans konto, men det är iaf jag KingOfGamblers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...