Gå till innehåll

Moderatorn


Existentialisten

Recommended Posts

Moderatorn

 

 

Med en sjuårig flickscouts känslighet och en ordningsvakts förkärlek till bestraffningar och tillrättavisanden sveper han fram över sina marker.

 

Plågad av minnen från utanförskap kräver han sin hämnd. Skoldansen då ingen bjöd upp, flickornas råa skämt, det obligatoriska sistavalet på gymnastiken och den sena puberteten.

 

Inget skämt oskyldigt nog, ingen ironi för uppenbar för att missförstå och ingen OT-överträdelse så naturlig att den inte fordrar beivran.

 

Hans vaksamma öga granskar noga alla de som inte är av nomenklaturan skyddade. Med en sträng men godtycklig hand delar han utan eftertanke ut sina straff.

 

Och med en självdistans lika obefintlig som pokerframgången skyr han alla glada upptåg i hans namn. Det gamla offret har blivit skrattad åt för sista gången. Det är hans tid nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe :lol:

 

Fan, jag tror inte jag platsar som moderator

 

Jag som aldrig bannat någon... fast då har jag ju också fått stämpeln av en användare på ett annat forum att jag är mytomspunnen för min känslighet :D

 

Matteprof är nöten. Det har jag alltid sagt.

 

Det står var och en fritt att använda forumet men väljer man att göra det ska man göra det enligt reglerna.

 

Även om du inte verkar fatta det så är moderatorerna vanliga snubbar de med. Personangreppsregeln gäller även dem, så ta det lite lugnt är du snäll.

 

:cry:

 

Bara för att du inte fattar hur kul det är att banna folk. N00b.

 

För att ha västeuropas största samling av Lionel Richie-souvenirer är du ganska tuff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att du inte fattar hur kul det är att banna folk. N00b.

 

Tänk om tänk rätt. Det är ju exakt det han förstår. Men kan han göra det? Nej just det.

 

Han agerar ju bara i samma avund som den lite fula tjejen som tittar på den fina tjejen och klagar på att hon är blond och trög. Eller som den tröga eleven med dåliga betyg som med avund tittar på och sedan inför hela klassen hånar den glasögonprydda eleven med toppbetyg.

 

Jag säger som Thomas Dileva en gång sa efter att han hade fått stryk av en eller flera ganska muskelstinna pojkar: (Fritt citerat):

 

Man måste förstå dom, där kommer dom med alla sina muskler och jag med alla tjejerna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han agerar ju bara i samma avund som den lite fula tjejen som tittar på den fina tjejen och klagar på att hon är blond och trög. Eller som den tröga eleven med dåliga betyg som med avund tittar på och sedan inför hela klassen hånar den glasögonprydda eleven med toppbetyg.

 

91057.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen är uppenbart knäpp/borderline/schizo och har inget i det här forumet att göra.

 

Den här meningen är spännande på många sätt. Utveckla gärna med hjälp av DSM-IV i kombination med lite...tja...existentialism eller annan lämplig livsåskådning.

 

Rimming är ju 2000-talets kindpuss som sagt...

 

Touché! Det enda som är bättre än klatschiga liknelser är färgstarka metaforer, så du fick nästan full poäng i mitt block! :-D

 

EDIT: Oj, vad ful meningen var!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag är främmande för personangrepp. Men när jag säger att en viss person bör söka hjälp, är det iallfall snudd på allvar. Killen är uppenbart knäpp/borderline/schizo och har inget i det här forumet att göra.

 

Allt jag vill är att få några kompisar och så skriver du så här... jag har också känslor... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...