Gå till innehåll

25 000€ Gurantee satelit


Recommended Posts

Första handen i en BTB satelit till 25000 euro guarantee.

BTBs sateliter (ingen aning om hur andra spelas) är så att har du under 1000 i marker kan ju köpa upp 500 till har du under 500 - 1000 marker och 0 1500, unlimited, sen så är det 3 st addons vid första breaken.

Hursomhelst. Jag får KQs första handen och blindsen är 15/25 och en kille tidig poss limpar med en kille innan mig som sitter innan cutoff raisar upp till 100 jag synar, resten läggersig förutom limparn som ställer. 100 raisen synar och jag synar och träffar flushen. första killen hade JJ och andra hade KT suited och jag får en utskällning av JJ.

Jag resonerade att folk ibörjan av sånna här sateliter spelar löst osv (kolla bara KTs).

 

Tilläggas kan ju oxå att jag inte har så stor BB och såg inte att inköpet var 4€ istället för 2€ som jag trodde så rebuysen blev genast dubbelt så dyra..

 

Spelade jag fel preflop eller var det helt okej syn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nätverket heter B2B inte BTB.

 

Självklart gillar han med JJ inte att du synade - men du har faktiskt ett coinflip mot JJ med KQs så det är inte jättefel.

 

 

Antar det var 17.45 satelliten du körde ? Hoppas det gick bra - själv vann jag den :-) Tycker inte den är dyr då det kostade mig bara 36 euro att vinna inköpet till en 200 euro turnering.

 

PS Hur det gick i huvudturneringen står i min blogg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nätverket heter B2B inte BTB.

 

Självklart gillar han med JJ inte att du synade - men du har faktiskt ett coinflip mot JJ med KQs så det är inte jättefel.

 

 

Antar det var 17.45 satelliten du körde ? Hoppas det gick bra - själv vann jag den :-) Tycker inte den är dyr då det kostade mig bara 36 euro att vinna inköpet till en 200 euro turnering.

 

PS Hur det gick i huvudturneringen står i min blogg.

 

Jo jag vet Btb är en indikator, tror jag hade mitt kemiprov i huvudet :). och nej jag torska mina marker när jag hade öppet stegdrag och flushdrag mot top par och top par K mot A högt som han träffa på river så klart.. men men

jag skrev oxå fel på att min BB är inte stornog menade ju så klart BR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oavsett hur dom andra spelar så finns det inget värde i att syna allin med KQ.

visst folk spelar vilt i rebuys men spelar man en turnering med dåliga spelare vill man väl inte börja spela som dom?

bättre att vänta tills du iaf vet vem som går allin varje hand och inte och sen ta ställning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...