Gå till innehåll

Ny kampanj: 24hPoker och Poker.se tar dig till Las Vegas och WSOP!


24hPoker

Recommended Posts

Hur ser upplägget för kampanjen ut?

Mellan 1:a februari – 28:e februari har 24hPoker en exklusiv tävling för medlemmar som skaffat konto genom Pokerforum/Poker.se. Målet med tävlingen är att 42 spelare ska komma till en månadsfinal som är fulladdad med priser och där förstapriset alltid är ett stort turneringspaket (live).

 

Hur kvalar jag till månadsfinalen?

Den 1:e februari startar tävlingen och alla medlemmar som spelar på 24hPoker (måste ha öppnat sitt konto via Pokerforum/Poker.se) har samma förutsättningar. Det gäller att samla ihop VIP-poäng, de 30 spelare som samlat ihop flest VIP-poäng den 28:e februari är direktkvalificerade till månadsfinalen som spelas i mars. Totalt 12 platser kommer också tilldelas forumturneringarna som går varannan torsdag.

 

När spelas månadsfinalen och vad ligger i prispotten?

Totalt kommer då 42 personer ha kvalificerat sig till månadsfinalen (spelas online på 24hPoker) i mars och prislistan är följande:

 

1. WSOP-paket (€4000)

2. WSOP-paket (€4000)

3. WSOP-paket (€4000)

4. EPC-buyin (€250)

5. EPC-buyin (€250)

6. EPC-buyin (€250)

7. EPC-buyin (€250)

8. EPC-buyin (€250)

9. EPC-buyin (€250)

10. EPC-buyin (€250)

 

WSOP-paket: $1500 buy in + resa + hotell (totala värdet €4000)

June 2, 2007 Saturday 12 noon 3 No-Limit Hold’em (3 day event) $ 1,500.00

 

EPC-buyin: €250 buyin. Resa och boende ingår ej, för mer information se http://24hpoker.com/Poker/Promotions/Grebbestad-EPC-2007.aspx

 

Det totala värdet i månadsfinalen är hela €13 750!

 

Observera att det ej går att sälja/ändra turneringsinköpet.

Hur följer jag ställningen?

Ställningen i VIP-racet kan följas via denna länk och på poker.se

 

Hur vet jag om jag skapat mitt konto genom Pokerforum/Poker.se?

Eftersom denna tävling är exklusiv för Pokerforum.nu/Poker.se:s medlemmar är det viktigt att ditt konto är skapat via dessa sidor. Om du är osäker på detta kan du skicka ett PM till användaren ”24hPoker” här på forumet. Har du inget konto kan du enkelt skapa ett via bannern i slutet av detta inlägg

 

Vilka bonusar får jag hos 24hPoker?

Just nu erbjuder vi dig en väldigt förmånlig bonus om du signar via forumet: First-deposit bonus – 100% max €400, VIP100=€10. Läs mer här

 

Lycka till!

 

 

Skapa konto:

24h_80.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trött jag blir när jag läser sånt här. Har varit medlem på pokerforum länge men skapade inte mitt konto härifrån när jag började spela på 24h. (såg möjligheten dagen efter jag skapat mitt konto där..). Nu dräller det in kanonprylar varenda månad som man inte får ta del av, trots att man spelar dagligen på 24h, är aktieägare i 24h, samt medlem av pokerforum sedan länge.

 

Som sagt.. kanonerbjudande, men extremt orättvist att man inte får chansen att relativt enkelt ta sig till WSOP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött jag blir när jag läser sånt här. Har varit medlem på pokerforum länge men skapade inte mitt konto härifrån när jag började spela på 24h. (såg möjligheten dagen efter jag skapat mitt konto där..). Nu dräller det in kanonprylar varenda månad som man inte får ta del av, trots att man spelar dagligen på 24h, är aktieägare i 24h, samt medlem av pokerforum sedan länge.

 

Som sagt.. kanonerbjudande, men extremt orättvist att man inte får chansen att relativt enkelt ta sig till WSOP.

 

Prata med 24h om det där, är nog inte helt omöjligt att ta bort ditt gammla och göra ett nytt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trött jag blir när jag läser sånt här. Har varit medlem på pokerforum länge men skapade inte mitt konto härifrån när jag började spela på 24h. (såg möjligheten dagen efter jag skapat mitt konto där..). Nu dräller det in kanonprylar varenda månad som man inte får ta del av, trots att man spelar dagligen på 24h, är aktieägare i 24h, samt medlem av pokerforum sedan länge.

 

Som sagt.. kanonerbjudande, men extremt orättvist att man inte får chansen att relativt enkelt ta sig till WSOP.

 

 

 

"chansen att relativt enkelt ta sig till WSOP"

Skönt självförtroende :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är ej tillåtet att spela på 24hPoker överhuvudtaget om du är under 18 år, så jag har svårt att se hur detta skulle kunna bli ett problem.

 

Mvh

24hPoker

 

Liknande fråga, men ändå inte, vad händer om man vinner ett WSOP-paket men är under 21? kan man få inköpet till tuneringen som cash men ändå få resa + boende i vegas?

 

Känns som en rätt viktig faktor att tänka på om man ska orka försöka eller inte 8-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"chansen att relativt enkelt ta sig till WSOP"

Skönt självförtroende :-D

 

hehe.. räknar alltså med att det räcker med drygt 3000 poäng för att hamna topp 30. Väl i turneringen är det 42 spelare varav kanske 6 st missar turneringen och flyger bort efter ett tag. Att hamna topp 3 av 36 är "relativt enkelt" om man jämför med alla andra olika sätt det finns att ta sig till WSOP.

Detta är helt enkelt en kanongrej, som man tyvärr missar. Skall iofs försöka övertala dom om att ändra något som gör att jag får deltaga, men har full förståelse för om jag inte får min vilja igenom. Dom måste ju sätta gränsen någonstans även om jag retar ihjäl mig på min tabbe..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liknande fråga, men ändå inte, vad händer om man vinner ett WSOP-paket men är under 21? kan man få inköpet till tuneringen som cash men ändå få resa + boende i vegas?

 

Känns som en rätt viktig faktor att tänka på om man ska orka försöka eller inte 8-) .

 

Hej,

 

Om man vinner en plats och är under 21 år så går det att få pengar för buyin och resa till Las Vegas. Vill man inte resa överhuvudtaget så går det att få endast pengar. Observera att detta är den enda giltiga anledningen (under 21 år) till att byta ut paketet mot pengar.

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För info till andra som reggat sig via fel källa:

Provade att "böna och be" för att få min registrering ändrad, men det gick som väntat inte att ordna.

 

Synd att man missar det, men får väl försöka utnyttja följd-fördelarna...

Rimligtivis kommer det in fler halvdåliga spelare på högre nivå i jakten på VIP-poäng=större möjligheter till spelvinster.

Rimligtvis kommer det spelas rejält mycket mer under februari=gynnar aktiekursen.

 

Lycka till, ni som får vara med. Jag skinnar er på cashgamen istället (hehe)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt dåligt tycker jag att dom inte fixar

"trots att man spelar dagligen på 24h, är aktieägare i 24h, samt medlem av pokerforum sedan länge."

 

Vad mer begär man av sen hängiven spelare? Att man sedan inte skrivit in en specifik sign up kod kan väl hända, men varför inte bara lite enkelt ändra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju tyvärr så att de flesta kampanjer (gäller alla sajter) är helt inriktade på att locka nya spelare men väldigt få kampanjer gynnar trogna spelare. Nu har ju faktiskt b2b-nätverket delvis profilerat sig som ett nätverk som skall gynna de trogna spelarna och man tycker ju därför att detta även borde gälla turneringar och diverse kampanjer. Man borde även kunna erbjuda reload-bonus åtminstone ett par ggr om året. Som det är nu får man hålla tillgodo med en bra rakeback och frågan är ju om det räcker för att behålla spelarna på nätverket. Själv börjar jag starkt fundera på att flytta pga "misshandeln" av sådana som mig, och istället börja bonushora på andra sajter igen.

 

En av orsakerna till att jag nekades omregistrering var just att jag tagit ut min signup-bonus via bonuswhores. Hade jag mailat innan jag fått den kanske dom hade kunnat ändra mig, och jag har förståelse för att dom inte kan ändra mig nu även om bonusen där inte var bättre än här. Mitt eget misstag som inte orkade ändra direkt, men samtidigt hade jag ju då ingen aning om att det skulle regna kampanjer över poker.se-reggade spelare.

 

Är mer irriterad över uteblivna kampanjer till trogna spelare än att jag missar just denna. Både 24h och poker.se borde definitivt tänka igenom hur dom hanterar detta för det är nog inte bara jag som irriterar mig på denna faktiskt extrema orättvisa.

 

hmm.. man kanske skulle avsluta kontot och avregistrera sig, för att senare öppna nytt konto via poker.se... fast dom har säkert en spärr för det där..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst. vi som var med i 4 januaris turnering och skulle få vara med i nån månadsfinal.. . när får vi spela nån final?!

 

Det kan jag berätta så snart 24h meddelar ett datum för denna final, för det är den du är kvalificerad till, precis som det meddelades i turneringstråden för den turnering du vann. Hur är det med läsförståelsen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...