Gå till innehåll

Erik Sagström poker?


gregcadillac

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Kanske får köpa eriks gamla kallingar med fartränder i?

 

Erik påstod väl också att nätverket han valt till sin gudomliga sajt snart skulle bli den största av alla. *HOST* BULLSHIT *HOST*

 

host han visste något vi inte visste host.

 

förstod heller inget i början av hur han tänkte men detta kanske kan bli något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag är lite trög men kan någon förklara hur många VIP points man får per raked hand. Hittar inte det någonstans står bara att man får VIP points för varje raked hand i FAQen, men inte hur många.

 

Och är VIP points samma som Frequent player points som man ser i lobbyn. Och om man skulle räkna om det i RB% ungefär hur mycket skulle det bli då.

 

Sen vad är levelpoints. Står att ju högra man har desto mer VIPback får man. Vad är VIP back GAH jag fattar inte.

 

I shopen motsvara 1 vippoint en krona, så jag försöker räkna ut om det är värt att spela ihop till nått kul:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej.

 

Såhär har jag fått det förklarat från Erik123.com.

 

* VIPBack är deras form av Rakeback. Dvs du kan få 15%,20%,25 %eller 30% i VIP Back beroende på vilken level du är.

 

* Du får VIP poäng procentuellt rakt av den rake du spelar ihop för pokerrummet. Dvs har du rejkat 100 EUR till Erik123.com och du har platinum nivå så får du tillbaka 30 VIP (30%) i ditt Erik123.com webbkonto. Så det finns inga "minimum" krav på potstorlekar etc.

 

* Varje VIP är värd 1 EUR i shoppen. Så prylarnas priser är rakt av EUR (fast man skriver VIP eftersom det är den 'valutan du använder när du handlar')

 

Sen om man inte vill ha prylar så kan man använda deras VIP2Cash där du växlar in VIP till pengar som sätts in på ditt Erik123.com konto. 100 VIP är 100 EUR som du kan få insatt i kontot, till exempel.

 

Man kan väl säga att Erik123.com har lärt sig av sina misstag och erbjuder nu allt det som andra siter har idag + Erik Sagström. Man har en VIP shop, "Rakeback" och Insättningsbonusar.

 

Jag lirar rätt mkt där nu..tänkte iaf klarna upp den obesvarade frågan i tråden när jag såg den. 8-)

 

Mvh,

 

RLee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Erik123.com har anställt en Poker Manager som nu kommer ta tag i sidan.

 

Saker och ting kommer att hända på erik123.com inom kort. Jag har ägnat minst en vecka åt att läsa olika forum om vad ni spelare tycker om sajten och mina första stapplande steg om manager för erik123 är nu redo att tas. Jag ska först och främst ordna upp supporten och hanteringen av VIP-poäng och bonusnivåer. Detta kommer såklart inte hända över en natt men ge mig lite tid så ska jag se till att sidan växer och att ni blir nöjda med den. Jag ser ite bakåt utan bara framåt.

 

Rickard

Poker Manager

Erik123.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...