Gå till innehåll

Ny unge


majorj

Recommended Posts

Majorj, grattis till bebis nummer 2!

 

Fan, min biologiska klocka börjar verkligen ticka högt nu. Någon tjej som vill reproducera sig här?

 

Andrew W...?

 

Deeeeet hade blivit intressant! :)

 

Jag antar att det är dags att pausa från pf när man upptäcker att man börjar bli indragen i forumets kollektiva fantasier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att läsningen av The Game har gjort underverk med dig.
Jo, exakt. Kapitlen "You and Really Low Standards" samt "Projecting Neediness" är trés användbart.

 

Vad som däremot är lite intressant är att jag vare sig kommer ihåg, eller har någon aning om vad fan det betyder, biten om "slöja". It makes no sense.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, som ett "end of discussion".

 

Alltså… jag skiter i Hjorts desperation. Han kallade mig fet för några månader sedan och nu njuter jag av att läsa om hans patetiska sökande efter tillfällig kärlek.

 

Jag är dock väldigt nyfiken på Andrew – är det ett får eller en känguru?! I need closure!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, exakt. Kapitlen "You and Really Low Standards" samt "Projecting Neediness" är trés användbart.

 

Vad som däremot är lite intressant är att jag vare sig kommer ihåg, eller har någon aning om vad fan det betyder, biten om "slöja". It makes no sense.

Hjorten, let me enlighten you: inte mycket av det du skrivit till mig "makes sense". Finns det typ någon möjlighet att du kan uppföra dig respektfullt så ska jag göra det jag med.

 

Jennez, du var närmast. Det är ett lamm. Hur kan det inte vara überdeutlich?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjorten, let me enlighten you: inte mycket av det du skrivit till mig "makes sense". Finns det typ någon möjlighet att du kan uppföra dig respektfullt så ska jag göra det jag med.
Det finns ingen möjlighet att jag börjar uppföra mig annorlunda. Det finns någon möjlighet att du ändrar uppfattning om respekthalten i beteendet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez, du var närmast. Det är ett lamm. Hur kan det inte vara überdeutlich?

 

Ljuv kunskap. När någon skrev känguru kunde jag dock se känguruöron i din avatar. Lamm och lamm... får får väl lamm?

 

Aaanyway. Hjort! Kom tillbaka till London så kan jag skaffa fram några damer som gärna kelar med dig en stund eller två. Ta med dig plånboken.

 

EDIT: Grattis till ungen majorj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weil ich anscheinend fast nix sehen kann... eller så tittade jag inte så noga. Eller så är jag bara lagom blind och så.

 

Das ist nur weil Du ein Penguin bist. Det fiffiga är att om man söker på lamm (fast på engelska) + andy (nästan mitt nick) så får man upp den här godisbiten, som var medlem i ett band som hette... ja, just det: Lamb! Deras logga är som av en ren slump fruktansvärt lik min avatar. :)

 

Den här tråden är så sorgligt OT nu, men jag tänker inte känna mig skyldig den här gången. Vi får väl göra det till 3 trådar. En tråd om mig och Hjort (neverending story tydligen), en tråd om att majorj har fått en ny bebis (som han får ha ifred) och en tråd som handlar om min avatar. Molto efficace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...