Gå till innehåll

Fastnat i sitt spel..


carcas

Recommended Posts

Ok

 

Spelar just nu NL 1/2 på SS.

Har tidigare spelat 0,5/1 $ men lyckades tappa ner rullen till 900$.

Men rullen byggdes inte så mycket på spel utan bonusar. Därför valde jag att börja på SS för att inte jaga bonusar utan utveckla mitt spel.

 

Handanalyser :

Det har jag inte gjort förutom av mig själv. Kanske bra om någon annan

tittar på det.

 

Böcker :

 

Winning low limit - Lee Jones Limit också

Advanced någonting med -Sklansky Men tyvärr limit i denna bok.

Dessa 2 böcker var kanske inte så bra eftersom jag alltid spelat NL.

 

Pokerteori - Sklansky

Nästa inköp blir : Nolimit i teori och praktik - Sklansky

 

Pokeroffice:

Den har jag men på SS funkar det ju inge bra.... :-)

 

Känns som handanalys är någonting jag saknar så där ska jag lägga ner lite krut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Finns nåt program här på forumet som gör om SvS-HHs till partypoker HHs, å sen kan du imoportera dmo till PO. Pallar inte å leta, men sök lite så finner du... :)

 

Ja, men det var till pokertracker. Lär dröja några mån till innan office funkar på svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer nog få en massa skit för det här men va fan :D

spela fler händer.

Det gjorde jag ett tag. Spelade säkert 80% av alla händer jag hade på knappen även om de va limpare framför eller om någon höjt upp det. Detta för att lära mig spela post flopp lite bättre och förbättre mitt positions-spel. Detta funkade riktigt bra. Gick ner i nivå till 1/2 på svs och på svs är ju ofta stackarna djupare plus att de flesta fiskarna betalar av när man träffar. Gick faktiskt plus på det, plus att jag spelade bättre post sen även när jag sedan började spela normalt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer nog få en massa skit för det här men va fan :D

spela fler händer.

Det gjorde jag ett tag. Spelade säkert 80% av alla händer jag hade på knappen även om de va limpare framför eller om någon höjt upp det. Detta för att lära mig spela post flopp lite bättre och förbättre mitt positions-spel. Detta funkade riktigt bra. Gick ner i nivå till 1/2 på svs och på svs är ju ofta stackarna djupare plus att de flesta fiskarna betalar av när man träffar. Gick faktiskt plus på det, plus att jag spelade bättre post sen även när jag sedan började spela normalt igen.

 

Orkar inte skriva hur fel det där är, så låter någon annan kasta skiten över dig. Men skit ska du ha iaf ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte skriva hur fel det där är, så låter någon annan kasta skiten över dig. Men skit ska du ha iaf ;-)

 

haha, jo jag vet att det är fel på sett och vis, dock spelade jag bara så en kortare tid för att kunna spela bättre senare. Inte för att gå med vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte skriva hur fel det där är, så låter någon annan kasta skiten över dig. Men skit ska du ha iaf ;-)

 

haha, jo jag vet att det är fel på sett och vis, dock spelade jag bara så en kortare tid för att kunna spela bättre senare. Inte för att gå med vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...