Gå till innehåll

Högtalare till laptopen?


XaaL

Recommended Posts

Tjena!

Vill köpa ett par 2.1 högtalare till laptopen. Är så trött på de sketna inbyggda grejerna...

 

Någon som kan tipsa om ett par? Helst ganska billiga, men de ska ändå leverera ett bra ljud, och viktigaste en mustig bas :)!

 

Som du kanske fattar är det ganska svårt att kombinera dessa faktorer men min bror köpte ett par creative för ett tag sedan som lät mycket bra och var ganska billiga dessutom. kolla runt lite, om du bor i närheten av Göteborg kan du ju alltid gå in på media markt och kolla;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du kanske fattar är det ganska svårt att kombinera dessa faktorer men min bror köpte ett par creative för ett tag sedan som lät mycket bra och var ganska billiga dessutom. kolla runt lite, om du bor i närheten av Göteborg kan du ju alltid gå in på media markt och kolla;-)

 

Förstår det, men de här logitech, de verkar ju bra! Det är sånt jag leter efter.

Jag kom dock på en sak till, helst ska jag kunna montera de på väggen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hittade jag två stycken riktigt billiga men poängen är att man kan fästa de på vägen...

 

 

Vilken väljer man?

 

Trust eller laptec?

Trust: http://www.webhallen.com/prod.php?id=49760

 

Labtec: http://www.webhallen.com/prod.php?id=41993

Snääällla köp inte det skräpet :( De som bluwajt tipsade om är kanon. Köpte såna efter att mina Z-5400 gått sönder. Duger helt klart till datorsittandet. 8-)

 

Satsa på Logitech eller Creative om du ska ha bra prisvärda datorhögtalare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snääällla köp inte det skräpet :( De som bluwajt tipsade om är kanon. Köpte såna efter att mina Z-5400 gått sönder. Duger helt klart till datorsittandet. 8-)

 

Satsa på Logitech eller Creative om du ska ha bra prisvärda datorhögtalare.

 

Skicka en länk till ett par som inte är för stora och kan fästas på väggen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...