Gå till innehåll

benknackan, 2007, HSNL @ UB


benknackan

Recommended Posts

Riktigt seg dag i dag. 38 % W@SD över 1k händer, ett under att jag inte backa mer på sätt och vis.

 

Hur som blir inget lir imorrn antagligen då vi gör en 12+ h visa run typ yippie. Lmao fredag är det flyg till samui som gäller så får se när nästa chans att grinda blir.

 

1/10: 7510

2/10: 5047

3/10: 639

 

Totalt: 3102 $

 

RB/Bonus: 74 $

 

Tot med RB/Bonus: 3028 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 664
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Chaweng nu, planerna var att dra till Koh Phangan på lörd... verkar ju iofs som det är ungefär likadant överallt, så kanske värt att stanna o festa med er några dagar :-) Är ni bara killar? (flickvännen misstänker att det bara blir massa ointressant pokerprat,,, men kan ju hyra en ladyboy som sällskap annars ;-) nåt nr man kan nå er på?

 

japps vi är bara killar :) Annars kan du ju fråga urmyrakeback om han kan ta med sig sin ladyboy :mrgreen:

 

EDIT: PMade min msn så kan vi snacka där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul. Det där var hela min rulle som försvann på hur många händer? Jobbigt å vara superproffs va? :mrgreen:

 

Börjat torka dig med 100-lappar efter toabesöken än? :-P

 

Naj inte riktigt, skulle vara thai 100-lappar då möjligen. Men nah väntar ett tag med det.

 

För övrigt kan jag meddela att jag klarat av Visa Runnen,

och kommit fram till Koh Samui.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chaweng nu, planerna var att dra till Koh Phangan på lörd... verkar ju iofs som det är ungefär likadant överallt, så kanske värt att stanna o festa med er några dagar :-) Är ni bara killar? (flickvännen misstänker att det bara blir massa ointressant pokerprat,,, men kan ju hyra en ladyboy som sällskap annars ;-) nåt nr man kan nå er på?

 

Koh Phangan är verkligen inget märkvärdigt tycker jag. Bra ös under Full Moon dock, men det förutsätter att man gillar stora ihoptrycka folkmassor typ. Och vem fan gör det innerst inne egentligen :D

 

Iofs, rätt mysigt att åka dit med tjejen, men det är det ju på vilken thailändsk strand som helst :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...