Gå till innehåll

Vem fan är Fredrik Liden?


baller

Recommended Posts

Vem fan är Fredrik Liden?

 

Är det någon som känner snubben, eller hört talas om honom.. jag vill ha kontakt med honom .. merparten av hans pokermail mail forwardas till min mail... för hans egen skull borde han inte har en forward som skickar ut kontouppgifter osv till någon annan...

 

det är fö ohyggligt lätt att komma över hans löseord eftersom hans mail forwardas till min inbox...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe... jäkligt tur för honom att det verkar vara en ärlig person han skicka mailen till :lol:

 

Jag hittade en snubbe på DC som delade ut ett textdokument där han hade skrivit upp Nick och passwords till alla pokerklienter. Lyckades göra en snabb social tracking, dels genom att gå igenom alla screenshots han hade delat ut, och ringa upp hans morsa och berätta vilken givmild son hon hade :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pinsamt att säga det men det var fan jag.

 

Felet måste ha uppstått när jag fick uppdrag av min arbetsgivare (b2) att fixa ett gäng buggar i mailsystemet.

 

Fortfarande har jag ingen aning hur det kan ha hänt.. Tur att det var baller som åkte på mailen iaf. inte för att han skulle bli rik av att länsa mina konton men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...