Gå till innehåll

Insättning


golonka

Recommended Posts

Annars kan du sätta in till neteller med internetbanken, så kan du välja vilken sida du vill sen (om du inte är amerikan förstås).

 

 

Det där stämmer inte alls. Neteller har en funktion dom kallar så men det är precis samma sak som att sätta in direkt på din pokersite via internetbanken, det vill säga det tar 1-3 arbetsdagar. Direktinsättning är, såvitt jag vet endast SS som accepterar. Betsson gjorde det under en kort period 2006 men tog av någon anledning bort det efter en månad. Enda anledningen till det som jag kan tänka mig är att man på något sätt anses bedriva verksamheten från Sverige om man har den servicen/funktionen.

 

Varför skulle man annars ta bort en väl fungerande, populär tjänst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska ni ha. Det är lite trist att jag som inte är betrodd med Visa/Mastercard "stängs" ute från de allra flesta siter. Vill jag spela vill jag ju spela direkt, inte vänta upp till en vecka!

Är det att banken->neteller tar lite tid som är problemet? Det var väl inte mycket att gnälla om i så fall, för när du väl har pengar på Neteller går det ju på en sekund att tanka till pokersajten. Oftast går det ganska snabbt åt andra hållet också.

 

Jag har aldrig använt kort och känner mig inte det minsta utestängd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...