Gå till innehåll

Online SM 2007


Yokos

Recommended Posts

Hej Pokerförbundet!

 

Hur ligger ni till med upphandlingen av 2007års online SM?

 

Finns det en chans att ni kan få en lika stor garanteradvinstsumma som 2006?

 

Har ni tagit åt er från förra årets kritik?(de flesta var nöjda och det var en kanontävling)Jag menar vad folk hade för synpunkter på att förbättra?typ dealar vid finalbordet,bättre prisstruktur,extra tid osv

 

Personligen hoppas jag Nordicbet får årets SM igen för det ger mer seriösitet i att det är samma arrangör år efter år!

 

Annars kanske ni kan skriva ett längre kontrakt med en stor spelare så kan de lättare räkna hem sina garantier om de vet att de har rätten till SM under typ tre år?!

 

TACK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pokerförbundet!

 

Hur ligger ni till med upphandlingen av 2007års online SM?

 

Finns det en chans att ni kan få en lika stor garanteradvinstsumma som 2006?

 

Har ni tagit åt er från förra årets kritik?(de flesta var nöjda och det var en kanontävling)Jag menar vad folk hade för synpunkter på att förbättra?typ dealar vid finalbordet,bättre prisstruktur,extra tid osv

 

Personligen hoppas jag Nordicbet får årets SM igen för det ger mer seriösitet i att det är samma arrangör år efter år!

 

Annars kanske ni kan skriva ett längre kontrakt med en stor spelare så kan de lättare räkna hem sina garantier om de vet att de har rätten till SM under typ tre år?!

 

TACK

 

Hej,

 

Upphandlingen av 2007 års online-SM är i startgroparna. Vi hoppas naturligtvis på ett, för spelarna, förbundet och arrangören, minst lika lyckat online-SM som 2006.

 

Visst har vi tagit åt oss av kritiken som kommit, det finns dock logiska förklaringar till stora delar av kritiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, kritik....

Hur kan vi någonsin få en bättre prisstruktur än vad Nordic Bet bjöd på. Snacka om bortskämda spelare,

 

Jag ser gärna ett exakt likadant upplägg med samma fina värde, tack.

 

Håller med i många fall om bortskämda spelare. Strukturen dag 2, tillgång till timebank samt småsaker som jag håller mellan oss och Nordic är dock saker vi tittar på att förbättra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med.. Förstår inte alla dessa som klagar på pris strukturen. Det var en kanon turnering rakt igenom och ett grymt stort övervärde som jag inte tror man kommer hitta igen. Att det var stor skillnad mellan 1an och 2an berodde ju på det garanterade första priset men det sköt ju Nordicbet till ur egen ficka. All cred till Nordic för en kanon turnering och ser fram emot en lika väl genomförd turnering detta år.

Förutom att jag ska klara mig längre än 5 minuter dag 2 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antyder du mellan raderna att online-SM 2007 sannolikt går till NordicBet? (Inte mig emot, i och för sig.)

 

Nej, det antyder jag inte. En ny, helt förutsättningslös, upphandling kommer gå ut med generella justeringar som alla sajter ska få ta del av i sin anbudsgivning.

 

Vad jag säger är att vi och Nordic utvärderar turneringen för såväl deras som vår skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, kritik....

Hur kan vi någonsin få en bättre prisstruktur än vad Nordic Bet bjöd på. Snacka om bortskämda spelare,

....

 

Om man åker ut innan en bra placering så beror det ju på något.

 

- Riggen kan man inte skylla på om man vill bli tagen på allvar.

 

- Att man åkt ut mot ngn fisk som klonkat är en acceptabel ursäkt. Dock något uttjatat, det är nästan lite Ken-varning på den.

 

- Bäst av allt är att skylla på saker som tex "strukturen". Man har läst Gdailys dakbok eller något annat inlägg där han (och "såna" som honom) ha åsikter om strukturen i tävlingar. Och trotts att man knappt vet vad det är så skyller man på den. Då låter det som att man är grym på poker. Pokerproffs liksom.

 

- Vad jag känner till så åkte ingen ur Omline SM 2006 pga dåligt spel. Det kan man tycka är lite märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...