Gå till innehåll

Avstängd vid cashout


Filen1

Recommended Posts

Försökte casha ut mina pengar från Everestpoker och efter jag begärt cash out så blev mitt konto spärrat. Jag har mailat dem angående detta men utan att ha fått något svar., (Har väntat på mailet i ca 2 veckor nu). Jag skulle gärna vilja ha mina pengar då det rör sig om stora summor, så är det någon som har deras kontors nummer? Skulle gärna behöva få snacka med dem! tack 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom.

 

Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom.

 

Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar.

Hur gör EP för att säkerställa identiteten vid inbetalningar då? Vilka specifika åtgärder gör ni då?

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest Poker har ett väl fungerande säkerhetssystem för övervakning av in- och utbetalningar, och vi får ibland kritik för att vi är för petiga när det gäller detaljer på spelarkonton etc. Den enda anledningen till att vår säkerhetsavdelning noga övervakar alla transaktioner är att vi vill fortsätta att erbjuda ett pokerrum som alla kan lita på.

 

Vi är förvissade om att våra spelare förstår att vår säkerhetsavdelning inte kan dela med sig av alla detaljer kring hur deras arbete går till.

 

Om någon spelare har funderingar om sitt spelarkonto så kan ni alltid vända er till spelarsupporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom.

 

Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar.

 

Vad räknas som ett "stort" uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest Poker har ett väl fungerande säkerhetssystem för övervakning av in- och utbetalningar, och vi får ibland kritik för att vi är för petiga när det gäller detaljer på spelarkonton etc. Den enda anledningen till att vår säkerhetsavdelning noga övervakar alla transaktioner är att vi vill fortsätta att erbjuda ett pokerrum som alla kan lita på.

 

 

Jag har gjort ett antal Inbetalningar utan något krav på identifiering, men när jag skulle göra en utbetalning till SAMMA visakort som jag har gjort inbetalningar med så stängs mitt konto..?

Jag blir anklagad för chipdumpning och måste verifiera mitt konto......då undrar man ju: Om jag nu skulle ha chipdumpat(har jag ej gjort!), vad blir bättre av att jag verifierar mitt konto? Jag borde väl stängas av direkt isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår driftsavdelning bedömer om det finns anledning att spärra ett spelarkonto permanent eller ge spelare möjlighet att verifiera sin kontoinformation. I mindre allvarliga fall kan vi varna spelare och be dem att verifiera sina spelarkonton för att försäkra oss om att informationen de registrerat på sina spelarkonton är korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon spelare har funderingar om sitt spelarkonto så kan ni alltid vända er till spelarsupporten.

 

Svar från spelsupporten:

 

"Om vi mottar fler klagomål angående denna typ av beteende kommer vi

att vidta vidare åtgärder"

 

Hur ska man tolka det där?

Kommer ni vidta åtgärder genemot problemet eller personen som klagar.

Jag uppfattade det dock som det sist nämnda.

 

Bra svarat, det lockar ju verkligen spelare att stanna kvar på everest.

 

Jag kan tillägga att mitt konto blev spärrat vid en utbetalning pga "Onormal aktivitet"

 

Francois Blance, grundare av kasinot i Monte Carlo:

"Enda möjligheten att tjäna pengar på spelsystem är att sälja dom till idioter"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår driftsavdelning bedömer om det finns anledning att spärra ett spelarkonto permanent eller ge spelare möjlighet att verifiera sin kontoinformation. I mindre allvarliga fall kan vi varna spelare och be dem att verifiera sina spelarkonton för att försäkra oss om att informationen de registrerat på sina spelarkonton är korrekt.

 

 

Ok.....så ibland kan det vara ok med chipdumpning??? Bara man kan legitimera sig????? Känns ju tryggt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, funderar lite kring det här med 'stor' utbetalning. Jag brukar vilja casha ut ungefär 500$/månad att betala hyran med men den sista tiden har spelet flytit på bra långt över förväntan (har på en vecka 7-dubblat rullen hos er) och funderar på att göra en större cash-out eftersom man är en fattig student.;-)

 

Men då undrar jag lite smått var gränsen går för att kontot ska stängas av? När har man vunnit för mycket för att det ska ses som normalt?

 

Vore tacksam för ett ärligt svar på hur er bedömning går till så att jag inte av misstag bryter mot någon regel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...