Gå till innehåll

Pinsammaste man kan göra vid pokerbordet?


mgps

Recommended Posts

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Säger du sånt live också??? Annars tycker jag att du kan hålla käften, eller nej vänta, det tycker jag ändå.

 

Såna oproportionerligt dumma övertramp. Kan du inte skriva lite sånt på här på PF så blir du bannad här med...

 

Suck.

 

Iofs väldigt OnT.

 

Grejen är att man hatar dem för att de inte hade vågat göra sånna dumsyner om vi satt öga mot öga.

 

sit n go

sb Hero 1500, bb FI 4000, Åsna1 resten/2 Åsna 2 resten/2

blind 300

Hero: all in med AKs

FI: "för att det är du".

FI: Syn med 73o

Board: 3xxxx

Hero: "Det där gjorde ont"

Hero: "I hjärtat"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att man hatar dem för att de inte hade vågat göra sånna dumsyner om vi satt öga mot öga.

 

sit n go

sb Hero 1500, bb FI 4000, Åsna1 resten/2 Åsna 2 resten/2

blind 300

Hero: all in med AKs

FI: "för att det är du".

FI: Syn med 73o

Board: 3xxxx

Hero: "Det där gjorde ont"

Hero: "I hjärtat"

 

?? så du vill inte at dom ska göra dumsyner, du gillar att ge bort pengar också va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är Permanent avstängd. Du har inte lärt dig trots 2st kortare avstängningar

lärt dig att hålla dig inom de regler vi har satt upp föt chatten.

 

Du skrev bla:kuk,bögjävel,knulla och buttplugg. Det är bara tillåtet med svenska

på chatten.

 

 

vad har jag gjort för fel lixsom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En pinsam historia utspelade sig i Tallinn när jag var där och spelade turnering. Jag hade just åkt ur huvudturneringen och hade fått plats i en SNG. Mot slutet av turneringen när vi var tre kvar så hamnade chipleadern all in mot den tredje parten.

 

Vi hade precis bytt dealer och hennes första insats blev väl inte sååå lyckad. Degen åkte in i mitten och och korten lades upp, chipleadern visade upp AK mot den andres AJ. Tydligen så tyckte dealern att en flopp var överflödig och sköt över alla marker till chipleadern omgående så de blandade sig med hans andra marker.

 

Problemet var att dealern inte hade koll på hur stor potten var så då började det käbblas om hur mycket shortstacken hade stoppat in egentligen. Nu löste sig det hela smidigt eftersom AK stod på den bräda som slutligen lades ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka till topic nu.

 

Lukta svett är det bra taktik, standard eller pinsamt vid pokerbordet?

 

Skulle vilja säga att det är en grymt bra taktik, satt vid en tunering engång brevid en kille som stank 4 dagar gammal svett och jag höll på att spy i en tre kvart. Försökte sätta honom all-in hela tiden för att antingen han eller jag skulle åka så att jag slapp hans vidriga odör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där försvann all din respekt på forumet, och ja i övriga omvärlden också skulle jag tro.

Se över ditt liv och hur fan du ser på dina medmänniskor, folk som du äcklar mig mer än möglig ravioli!

 

Men herregud, vad har folk haft för uppväxt igentligen? Frikyrklig eller? Att kalla någon för bögjävel eller fitta är väl standard när man blir utdragen.

 

On toppic: Har oxå råkat slänga både färg och stege när jag fylleslaskat på CC8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt konstigt. Är en ganska lugn person för övrigt men på pokerbordet kan jag bli oerhört upprörd. Kanske kan be "Psykogen" reda ut det...

 

tips: köp ett beg-tangentbord du kan ha brevid....

 

BANKA SKITEN UR DEN NÄR FI MUPPAR IN RIVERKORTET OCH DRAR UT DIG!

:evil: :evil: :evil: :evil:

FUNKAR FÖR NÅGRA.... Har dock ingen erfarenhet av det då det väldigt ofta inte är tangentbordets fel att jag lirat korkat.

 

Kanske det funkar för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En polare fick följande mejl från Svenskaspel och postade det på vårt privata forum.,..tycker det är lite roligt. Och pinsamt, kanske...

_________________________-

 

**************

Avstängning av Chatten hos Svenska Spel

 

 

 

Innan Du laddade ner pokerklienten accepterade Du Svenska Spels pokerregler. I dessa finns det bland annat regler för hur chatten

får användas, vilket innefattar nedanstående regler.

 

 

Språket som används i chatten skall vara på svenska med undantag för vissa förkortningar.

Exempel på dessa förkortningar är NH=nice hand, TY= thank you etc.

 

 

Inläggen får inte vara:

 

kränkande, hotfulla, obscena eller stötande.

hets mot folkgrupp eller på annat sätt ha ett rasistiskt innehåll.

uppmaningar till Collusion.

 

 

Du har bedrivit aktiviteter som strider mot de regler Svenska Spel fastslagit och som Du godtagit i och med spel på Pokerklienten.

 

 

 

Vi meddelar Dig härmed att vi tillfälligt, en vecka, stängt av Din Chattfunktion hos Svenska Spel på grund av ovanstående missbruk.

Om Du inte upphör med sådana aktiviteter som strider mot de regler Svenska Spel fastslagit kommer vi att stänga din Chattfunktion permanent.

 

 

 

Nedan följer utdrag ur chatlog med exempel på sådant som Du skrivit:

 

HERO 2007-01-05 00:16:31 din lilla fitta

HERO 2007-01-05 11:32:00 fitta

 

 

 

 

Detta mail går inte att svara på, vid frågor får du vända dig till vår kundservice

 

Med vänliga hälsningar

 

 

 

Poker Manager

 

***********************

 

Oops...

 

 

Hahaha, skuggade igenom tråden lite snabbt och den här var grym. Be din kompis rama in den och sätta upp i finrummet hemma som nåt slags diplom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att man hatar dem för att de inte hade vågat göra sånna dumsyner om vi satt öga mot öga.

 

sit n go

sb Hero 1500, bb FI 4000, Åsna1 resten/2 Åsna 2 resten/2

blind 300

Hero: all in med AKs

FI: "för att det är du".

FI: Syn med 73o

Board: 3xxxx

Hero: "Det där gjorde ont"

Hero: "I hjärtat"

 

Vilken spelsajt lirade ni på?

PokerStars (PS), tex, har ju autom. avstängning när ngn går AI...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är Permanent avstängd. Du har inte lärt dig trots 2st kortare avstängningar

lärt dig att hålla dig inom de regler vi har satt upp föt chatten.

 

Du skrev bla:kuk,bögjävel,knulla och buttplugg. Det är bara tillåtet med svenska

på chatten.

 

 

vad har jag gjort för fel lixsom?

 

Är du lite trög? Dom skriver klart och tydligt att det är svenska som gäller och ändå skriver du "buttplugg". Givetvis kan dom inte acceptera ngt annat än "analplugg" i chatten. Inget konstigt med det.

 

 

 

För övrigt tycker jag att det vore väldigt pinsamt att ligga med två av dom andra spelarna mot mot deras vilja under spelets gång. Det skulle jag i alla fall skämmas för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...