Gå till innehåll

Hyler!?


RiverKlonk

Recommended Posts

Jo, jag är aktiv. Man tackar för berömmet! Jag försökte skriva lite mer kåserande än rapporterande, min upplevelse av WSOP och Las Vegas i stället för ess-dam sooted shortstack Ferguson checkraise highroller 70-30.

 

Att jag vann en WSOP-plats på Pokerblue var en megaklonk. Efter WSOP slutade jag spela där, för det finns andra bättre sajter. Vet inte vad de har för bonusar och promotions nu för tiden. Dessutom är det tydligen så att Harrah´s som äger WSOP inte tänker acceptera tredjepartsregistrering, alltså att en pokersajt registrerar och betalar buy-in för en person så det är lite tveksamt vad som gäller för onlinesatelliter till WSOP över huvud taget.

 

Och så var jag inte riktigt nöjd med Pokerblues bemötande när jag väl var där, andra sajter hade ju lounger runtomkring WSOP-lokalen och skötte om "sina" spelare medan vad jag fick var en "mingel-mat-och-dricka" en kväll i svit på Rio och en påse med två T-shirtar och en keps och kände mig lite som femte hjulet under vagnen (eller tjugosjunde hjulet under långtradaren) eftersom jag inte var med i Team Pokerblue.

 

Jag är så klart sugen på att åka dit igen och skulle inte neka till en bra möjlighet att ha en chans att få göra det. Håller utkik efter sånt, satelliter till events i Vegas men även andra större turneringar (EPT, WPT).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...