Gå till innehåll

Parbet


grebgokz

Recommended Posts

Jag har en annan fråga kring Parbet.

 

Är parbet skattefritt nu efter att man gått över till crypto?

 

Japp, står på deras hemsida att dom kommer hålla sig kvar på Malta.

 

Funderar också på att börja spela på Parbet, men jag kan inte hitta något signup erbjudnade via deras hemsida, Skulle gärna vilja se något liknade det som Betsafe kört igång nu när dom gick över till Crypto. Enda anledningen till att spela på Parbet är deras hemvist, men frågan om det är värt såpass mycket mer än att spela på Betsafe där RB + Bonus kan bli en ganska fin extra peng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det parbet kör just nu är freerolls. Det kommer 4 st $10.000 de kommande två månaderna, på den senaste var det bara ca 280 deltagare, så oddsen var minst sagt bra... nästa $10.000 freeroll är den 3:e februari.

 

Mina pokerpengar har fastnat på matchmywager.

 

https://www.matchmywager.com

 

Hur får jag över dem till Parbet Poker? Jag får varken ta ut dem via neteller eller bankkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade väldigt mycket på gamla parbet innan. Du tycker jag det bara är rörigt. Olika valutor och svårt att hitta några spel.

 

Sen så är 2.20 dollar 5 bord SnG borta vilket jag stör mig på! Sen så tycker jag inte om layoten.

 

Nä, usch för parbet!

 

Rörigt handlar väll mest om en vanesak, men hur kan du ha svårt att hitta några spel? Traffiken måste ha 5 dubblats sen bytet.

 

Att det är olika valutor är väll ingen nackdel? Vill du spela med $ så håller du dig på dom borden, vill du spela med £ eller € gör du det...

Personligen gillar jag deras garantiturneringar i £ vilket ger en riktigt fin pott då den nästan är dubbelt så stark som dollarn.

 

Sen Parbet gick till Tain från prima har jag i princip bojkottat siten men nu är jag tillbaka igen, mycket nöjd och hoppas vi slipper ännu ett byte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina pokerpengar har fastnat på matchmywager.

 

https://www.matchmywager.com

 

Hur får jag över dem till Parbet Poker? Jag får varken ta ut dem via neteller eller bankkonto.

 

Hej, hade du pengar pengar på pokerkontot, så ska dessa ha flyttats med, vad gäller pengar som inte flyttats med så har Parbet tyvärr inte möjlighet att hjälpa dig dock, bör du kunna få hjälp via support@matchmywager.com , tyvärr kommer du att få ta ut pengarna från matchmywager för att sedan sätta in dem på ditt Parbet konto.

 

Kommer parbet att börja köra med någon månadsbonus liknande vad andra crypto-sajter har?

 

Det återstår att se... det senaste är att Parbet nu erbjuder ett nytt mer lukrativt rakebacksystem lägsta rakebacken är fortfarande 30% men det går nu att få upp till 50% beroende på hur mycket rake man genererar det finns åtta steg mellan 30% och 50% så man behöver vara storspelare för att få mer än 30% i rakeback. Detta är redan igång men infot om det är inte riktigt klart ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Japp, står på deras hemsida att dom kommer hålla sig kvar på Malta.

 

Funderar också på att börja spela på Parbet, men jag kan inte hitta något signup erbjudnade via deras hemsida, Skulle gärna vilja se något liknade det som Betsafe kört igång nu när dom gick över till Crypto. Enda anledningen till att spela på Parbet är deras hemvist, men frågan om det är värt såpass mycket mer än att spela på Betsafe där RB + Bonus kan bli en ganska fin extra peng.

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=28097&highlight=fudge

 

Tänkt köra den under Mars, känns som de kan bli en slant. Men man måste ha under 20$ på kontot lr vara oreggad på Parbet. Sista insättningsdag e imorn 23:59

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Hej! Funderar på att börja spela på parbet och undrar vad ni som spelar där tycker om siten. Är spelet löst eller tight, hur är klienten etc? Spelar NL texas shorthanded på 0,25/0,5 vanligtvis, finns det på Parbet? Annat som kan vara värt att veta?

 

Tack på förhand!

 

/Uffe

 

Skön klient. 0,25/0,5 bord finns, men rätt tight spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...