Gå till innehåll

Kurs Partypoker-> svensk bank


DrRoland

Recommended Posts

Jag gjorde ett uttag (bank wire) i fredags. Igår fick jag tillbaka pengarna på mitt partykonto och ett mail från pay pro där dom sa att dom den 15 januari slutat att göra utbetalningar i valutor från Sverige och Danmark pga tekniska problem.

 

Uttaget kan dock göras i USD men då antar jag att det är banken som står för växlingen och att man därmed får stå ut med en sämre växlingskurs.

 

Är det någon mer än mig som har stött på detta?

 

När jag nu försöker göra ett uttag så finns det bara USD att välja som "Bank Account Currency"!

 

Vet dock inte om detta bara var ett tillfälligt problem, men det känns som att dom försöker "fixa till" den onormalt höga växlingskursen USD->SEK...Tyvärr!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett VISA-uttag och en bank wire är INTE samma sak

Så? Han fråga efter växlingskursen vad jag kan se.. Går lika bra att klicka på bank wire/bank transfer/VISA/den rosa elefenten växlingskursen som party poker/Pay pro använder för USD->SEK är den samma oavsett. Att man sedan ens bank drar en viss, ofta fast,avgift för överföring till VISA är en annan femma. På återbetalningar från party till VISA betalar jag 30 kr till min bank och, numera även, $1 till pay pro.

 

Dagens kurs är: 1 US Dollar = 7.0914 Swedish Kroner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...