Gå till innehåll

www.f1time.com - Formel 1-simulator


eurythmech

Recommended Posts

1. Man kontrollerar en förare. Däremot kan man gå ihop med en annan förare och på så vis bilda ett team.

 

2. Det är väl värt väntan, tro mig. Lopp varje tisdag och fredag, en säsong tar alltså drygt två månader.

 

3. Det är ganska snyggt rent grafiskt faktiskt. Men själva loppen följer man via en översiktsbild som uppdateras varje minut ist för kontinuerligt, samt massor av data om varvtider, tidsavstånd, vem som går i depå osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte se de andras team? Skulle in och snoka lite i ditt team för att jämföra lite grejer men kommer bara till din managerprofil.

 

Jag är ganska färsk själv, missade säsongens två första lopp. Lirade iofs v1 av spelet, men det var flera år sedan.

Har lite dålig koll på vad man kan och inte kan göra, har t.ex överspammat forumet med n00bfrågor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Höjdpunkten nickmässigt var när Dagens [mitt riktiga namn] var hjortstek på stadens finsylta. Så många nivåer.

 

Äntligen en ledtråd till Hjorts riktiga identitet!! Vi kan alltså konstatera att han/hon heter antingen "Lunch", "Rätt" eller möjligtvis "Måltid" i antingen för eller efternamn! Nu är det inte långt kvar! Elementärt min käre Watson! ;-)

 

Förresten... Lycka till i F1-cirkusen, gubbar! Ni kan bli miljooooonärer!

 

Edit: Skärpning Myssion, detta är allvarliga saker... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, varförtar det typ 40 sek per pitstop? hur många pit crew-killar måste man ha egentligen?

 

Jag tror jag har typ 8. 6 eller 8. Men det ger med sig rätt fort iom att folk får erfarenhet, verkar det som.

Jag vet inte riktigt, jag missade ju att förnya kontrakt med min personal (det går ut efter tre lopp) :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är Joe Staahla på g. 98% DQP och i första startled hittills inför loppet. Dängt i nya uppgraderade motorn som testkörts för både efficiency och power, 22 färska kusar till. Det enda smolket i glädjebägaren är att min chaffis är helt på dekis efter debaclet i första racet, 66% form vilket resulterade i 101/142...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...