Gå till innehåll

Frågor kring nya Party Points Store (start 16 jan)


PartyPoker

Recommended Posts

Visst är det en förbättring, men bra är det inte.

 

Beställde en xbox 360 för 7000p för ca 1och 1/2 månad sen. Finns en sida på nätet där man kan spåra försändelsen. Den kom till sverige efter någon vecka. Men tre veckor senare var den i Tyskland. I förgår hade jag fått tillbaka mina 70000p. Så det blev ingen x-box 360. Men hellra tar jag naturligtvis $700 istället. Tummen upp för att party inte klarar av att leverera något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan varit så att jag överdrivit en aning :P

men när jag förrut satte mig ner och räknade ut värdet på vissa grejjer i shoppen och vad dom kostar i en svensk affär insåg jag hur blåst man blev, därför spararde jag mina poäng för denna fina dag då man skulle kunna börja sälja dom istället!

 

Jag pratade med min host idag över telefon och han förklarade att värdet var snäppet bättre nu än förr men det var marginellt, han sa själv att han snackat med sina chefer och framfört min åsikt och att tydligen är jag inte ensam om att ha gnällt över detta. Han sa att det förmodligen kommer ändras framåt i tiden, tyvärr kunde han ju inte säga när. Men jag kommer iaf spara min poäng och hoppas på en finare kurs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

löste igår in 10000 poäng för 100$ men inga pengar på konto, däremot ett mail där det bla står:

 

$100 GIFT CERTIFICATE

Value Of Certificate : 100

Frequent Player Points Value (FPP): 10,000

Quantity: 1

 

Your order is now in process. Please allow up to six (6) weeks for delivery

 

har jag klickat fel eller hur fungerar det sen???

tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

löste igår in 10000 poäng för 100$ men inga pengar på konto, däremot ett mail där det bla står:

 

$100 GIFT CERTIFICATE

Value Of Certificate : 100

Frequent Player Points Value (FPP): 10,000

Quantity: 1

 

Your order is now in process. Please allow up to six (6) weeks for delivery

 

har jag klickat fel eller hur fungerar det sen???

tacksam för hjälp!

 

Du har valt fel sätt, välj raden under i storen har för mig att det står cash du kommer då till points for cash= deg rätt in på kontot direkt.Nu får du vackert vänta på certificatet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska få ett mail med en kod som är själva presentkortet. Det löser du sedan in i cashieren.

Har du inte fått ett sådant mail?

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

ok, hittade det efter lite letande, tack för hjälpen! går tydligen att fixa detta på lite olika sätt som nästa skrev. men nu är pengarna på kontot så slutet gott allting gott! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...