Gå till innehåll

Gold membership


Champion

Recommended Posts

Hej!

 

Efter att lirat stenhårt på Party i ca 1,5 år mitt medlemskap i Players Club nu vid årsskiftet uppgraderats till "Gold membership".

 

Jag tycker det är uppseendeväckande att Party inte på något vis har kontaktat mig via t ex mail och gratulerat, bekräftat eller på annat sätt gjort detta till någon ”grej”. Borde detta inte vara en ganska ”basic” psykologi sak vad gäller kundvård att försöka få mig som kund att känna att jag lyckats med något. Skulle förmodligen generellt göra en nybliven guld kund mer lojal mot företaget. Missförstå mig inte. Själv klarar jag mig utan detta. Tycker dock bara att detta agerande, eller brist på agerande är lite märkligt.

 

Nu till det viktiga.

 

Jag vill veta vad "Gold membership" kommer bringa för fördelar, förutom att jag samlar PartyPoints i snabbare tempo. Om Players Club står följande att läsa: ”Exclusive Gold Club promotions”. Nu har jag enbart varit guldkund i 15 dagar, men av nyfikenhet ställer jag frågan till er som har erfarenhet av att vara guldkund men framförallt till vår party representant här på forumet, som för övrigt gör ett kanon jobb. Vad har jag att förvänta mig?

 

En annan sak som varit ämne för diskussion tidigare är att få en bonus vid royal straight flush. De få gånger man träffar drömhanden vill man ha något extra. Igår fick jag en royal direkt på floopen. Känslan var underbar.

 

Möjligtvis låter jag girig, men efter att betalat $27500 i rake under 2006 känner jag den rättigheten. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som varit ämne för diskussion tidigare är att få en bonus vid royal straight flush. De få gånger man träffar drömhanden vill man ha något extra. Igår fick jag en royal direkt på floopen. Känslan var underbar.
Det kommer inte hända, inga av de större rummen kör highhand promos, om belöningen skall vara något att ha dvs. Om det är en keps, så kan du nog skriva till repsentanten och be om en...

 

Gold membership
Vet inte eller kommer inte ihåg, men förvänta dig inte något alldeles för mycke. Hade värdet på denna typ av status varit stort hade reklamen och informationen om detta program varit betydande.

 

Möjligtvis låter jag girig, men efter att betalat $27500 i rake under 2006 känner jag den rättigheten.
Givetvis tycker man att du bör kunna ställa vissa krav.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stora med att bli Guld-medlem är just att man samlar poäng i mycket snabbare takt.

Men det är klart att du ska ha något när du uppnått högsta nivån!

Nån ordning får det ju faktiskt vara.

 

Jag skickar dig ett PM omedelbart och sen ser vi till att det kommer hem ett litet paket till dig som ett tecken på vår uppskattning för att du är en så trogen kund.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är tacksam för Party representantens svar och väntar med spänning på leveransen.

 

Är dock något besviken över att det inte innebär mer fördelar att vara guld kund. Tack för svaren iallafall.

 

 

 

Igår fick jag en royal direkt på floopen. Känslan var underbar.

 

Satte en idag igen. Tror jag börjar bli duktig på poker. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Champion

 

Det du kan göra är att maila din host, antar att du har en sådan om du är guld:) Sen ber du om en bonus, jaghar fått iaf upp till 750-1000dollar per månad ett tag nu. Där man märker skillnaden från silver. Men håller med om att det inte är mycket för så mycket spelande som det krävs om man inte spelar lite högre upp dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Champion

 

Det du kan göra är att maila din host, antar att du har en sådan om du är guld:) Sen ber du om en bonus, jaghar fått iaf upp till 750-1000dollar per månad ett tag nu. Där man märker skillnaden från silver. Men håller med om att det inte är mycket för så mycket spelande som det krävs om man inte spelar lite högre upp dvs.

 

Jag gjorde faktiskt det i förgår, fick $500 dollar om jag spelar 5000 rake-hands på 8 dagar. Så det blev jag glad över. Jag borde kanske skicka ett tiggar-mail varje månad. Party verkar inte omöjliga när man mailar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stora med att bli Guld-medlem är just att man samlar poäng i mycket snabbare takt.

Men det är klart att du ska ha något när du uppnått högsta nivån!

Nån ordning får det ju faktiskt vara.

 

Jag skickar dig ett PM omedelbart och sen ser vi till att det kommer hem ett litet paket till dig som ett tecken på vår uppskattning för att du är en så trogen kund.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

 

Har idag mottagit ett paket med en kortlek (partyloga på) samt en iPod nano.

 

Är väldigt tacksam och glad för dena gåva.

 

Tack PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrämmande att party vaknar först efter ditt mail, även om jag också tycker det är generöst med en ipod nano. Måste ju vara största misstaget man kan göra med frekventa medlemmar att inte utnyttja sitt system och belöna dig vid uppnått mål.

 

en liten muta ger bättre ruta som jag brukar säga till zigernarna på solvalla när jag jobbade där på parkeringen. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...