Gå till innehåll

Tävling: Tilta i tråden medan servrarna är nere


PartyPoker

Recommended Posts

Ikväll verkar det som att vi har en ovanligt lång uppdatering kombinerat med serverstrul.

 

Vad gör man då? Tiltar?

Vart tiltar man bäst? På PF så klart :)

 

Alltså, tilta ur dig i den här tråden. Bästa tilten vinner ett Party-kit med ölglas och lite annat smått och gott.

 

Juryn består av mig :)

 

Må bäste tiltare vinna!

 

Tävlingen är igång tills servrarna är uppe igen.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt och Tilt, jag är skeptisk i alla fall

Reggade ett konto igår natt, och planerade att

dubbla upp startbonusen ikväll samt bränna av

en MTT. Men hela kvällen har jag fått roa mig med

att titta på en litet meddelande med texten,

"Retrying the connection". Tur man är lättroad :mrgreen:

 

Nåväl man får väl svälja förtreten att man inte fick dubbla upp

idag, men snart är det en annan dag

 

Jag säger som Tony Rickardsson, "Jag är inte bitter"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partypoker du kan du inte fixa en ny mus istället för ölglas för får ni inte igång era servrar kan ni hämta min ute från vår gård. Ni tjänar x antal miljoner per år och så kan ni inte fixa fungerande servrar det är riktigt kasst. Ge oss 3h rakefritt spel för varje gång servrarna är nere

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar, jag som trodde det var ironi.

 

Okej. Fan nu gäller det att tagga till. *blundar* tänk hårt nu. AA utdragen igen. 80-20 favorit. 2 outare. Runner/runner stege. Kom då tilten!

 

Äh det här funkar ju inte. Måste in å spela.. Start -> Alla program -> PartyPoker.

 

Sådär.. snart så..

 

Setting up connection..

 

..

 

*Retry*

 

Retrying the connection..

 

..

VA??

FORTFARANDE INTE?!!!

DE E TAMEFAN HELT J-A OTROLIGT!!!

VAD HÅLLER TOMTARNA PÅ ME??!

"JA, VI STÄNGER AV ALLA USA-FISKAR, SEN SKITER VI I DE VI HAR KVAR OCKSÅ"!

 

T:evil:I:evil:L:evil:T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raimo: Men, man ska inte bortse från det faktum att varje gång man pillar på en server - oavsett hur många miljoner man tjänar - så kan det vara något som går snett och har man då oflyt skapar man en rackarns massa följdproblem.

Jag vet som sagt inte exakt vad det är som har strulat ikväll men jag kan garantera dig (och det är ingen klyscha) att det är ett antal tekniker som svettas oanständigt mycket samtidigt som deras chefer får arga samtal från sina chefer som i sin tur får arga... ja, du förstår. Det är trist när saker och ting går sönder, men tyvärr är det sånt som händer.

 

Det enda jag kan göra just nu är att hoppas att det snabbt ordnar sig och att det inte händer igen.

 

Och från oss alla här kan jag bara be om ursäkt til våra kunder som självklart inte ska behöva utsättas för dessa olägenheter och hade jag bara haft lite mer tid hade jag åkt hem till var och en av er, sett er i ögonen och bett om er förlåtelse för det inträffade.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zebbe: Jag tror att det kan bero på att amerikanska senaten tror att Europa är en delstat i USA varför de har fått för sig att deras nya lag ska gälla här också och då stängde man samtidigt ner hela internet så fort man skriver något med "poker". Eller nåt sånt... :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiddy: Stukade du dig? Har du lindat handen? Vilken hand använder du för att lyfta ölglasen?

Äh, vad sjutton, jag gissar att du fortfarande kan lyfta ett glas. Vi skickar några till dig som kompensation för sveda och värk. :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Tackar!

 

Handen är omhändertagen och ompysslad.

 

Ja som tur var så är det vänster hand, Ölen slinker ner med höger :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja om det ändå räckte med en mus på gräsmattan. Jag har haft ett par dagars speluppehåll nu och var riktigt sugen på att spela lite cashgame, men vad händer? Jo allt är nere...... hmmm och inte har jag fått svar på lite enkla frågor från supporten på en vecka heller. Är det en stängning för gott nu och alla pengarna borta?......

 

Nåja jag stegade in på svenska spels sida men har glömt min kod så där blev jag ju spärrad direkt...xxxxxx.... Ny dator och allt , jag var fast besluten att jag ska banne mig spela så jag laddar ner lite nya klienter.

 

Ladbrokes först, men herregud hur kan folk ens spela där? ingen känsla alls. Sen 24h, är ju ok men faan vad ovan jag var, men men det var ju enda alternativet efter att suttit och pulat med skiten typ tre timmar. Så lagom irretaerad och egentligen inte på humör att spela längre bara fast besluten att det ska spelas "no matter what".

Nåja väl inne med laddat konto och jag tänkte "Jag provar lite först så jag vänjer mig vid klienten"... orkade med det i typ tre minuter,

Sen var det bara in på riktige borden, jag klarade ju kappt att lägga ett bet innan tide var ute, sen infinner sig dig där känslan som kan komma vid nya klienter att man liksom står utanför alltihop. Jag börjar spela som en första klassen Clown..... retsen kan ni ju räkna ut själva...... backade typ halva inköpet inom 10 minuter............ ska nog vara ledig ett tag till tur att det bara var skitpengar men va faaaan, nu e ju hjärnan "pokerpaj" ett tag till.

 

Tack och hej....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saken är den att jag är jävligt dålig med de tekniska grejorna så jag har inte en aning om hur en server fungerar. Men det hade varit roligt om ni hade haft happyhour på borden och haft mindre rake :-D Kombinera gärna happyhour med engelsmännens hemkomst från puben så kan jag lova att jaghade blivit trogen Partypoker året om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så tiltad att jag gick hem till några polare och spelade nåt brädspel i brist på pokerspel. (Samurai hette det). Kände att jag behövde tilta av mig lite efter att ha tiltat några inköp på partypoker. Började precis skärpa mitt spel och var motiverad nog att jobba mig ur tilten, men då lägger PartyPoker ner.

 

Min vrede och tiltnivå finner i nuläget inga gränser! :twisted:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Servrarna är uppe igen.

 

Då kanske man kan testa att köra klienten på Vista nu då. Jag har precis installerat klienten på min Vista-burk (test genom jobbet) och tänkte köra några spel bara för att se att den inte hänger sig när jag sitter på finalbordet i en stor MTT...

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men helt jävla otroligt, klart serverarna ska cpa när man ska spela poker hemma, hade de funkat hade jag sluppit spela live( fy fan att träffa folk, socialt osv, nej hata folk, internet for life)

blir tvingad att hitta på något annat. Blir livepoker för hela slanten(Observera hela slanten) Samt några öl, lyckas med det konststycket att när jag ska knäppa up en av dessa burkar öl skära mig på den där knappen öppnaren sitter på (liten aliminumbricka) på tummen så jag börjar blöda rejällt, ska gå och hämta plåster. Slut såklart. Får lov att ta hushålspapper och tejpa runt så det sitter kvar, efter ungefär 10 minuter lyckas man få på det jävla hemma gjorda plåstret.

Alla öl uppdrukna, alla pengar förlorade på dåligt spel, går hem och ska vinna tillbaka pengarna på partypoker(vet att jag alltid vinner på fyllan) När jag ska starta de jävla partypoker så kommer man ju aldrig in, sen får man dessutom upp det där meddelandet

Report from PartyPoker.com support staff:

 

Real Money games status:

Status at 01/11/2007 11:36 ET: Very Good

 

MY ASS! Går och lägger mig, försöker sova, går inte. Ligger och tänker på de där jävla partypoker reklamerna som säger typ "oroa dig inte, det är alltid action på partypoker," Ligger och kan inte sova på 2 timmar för jag tänker på de där jävla reklamerna, får tillslut lov att gå upp och kolla på intenret om dom verkligen säger så på reklamerna, får då ljuger ju partypoker. Kollar reklamen och visst. Tänker, nu jävlar ska jag stämma dom jävlarna, hyrde igår en advokat och betalde 10k i förskott, men nu har han tydligen gått upp i rök. Ringt advokatbyrån han sa sig arbeta för men tydligen fans det ingen Ken Leénard på den byrån.

GUL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...