Gå till innehåll

Vad göra vid "disconnection"?


Billgren

Recommended Posts

Blev alldeles nyss disconnectad från en Sit&go vilken jag troligtvis hade vunnit. Nu kan jag inte alls logga in på Partypokers klient, och jag kan inte återkomma till spelet. All annan internetverksamhet i mitt nätverk fungerar på topp. Jag kan tänka mig hur glada de andra blev på bordet när chipleadern började skänka bort sina marker. :roll:

 

Vad ska man göra i ett sånt här läge?

- Får man pengarna tillbaka när man väl kommer in på klienten igen, eller får man se det som en bad beat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv hade jag 400$ inne preflop med ett högt pocketpair, så kändes lite trist att bli dissad mitt i den handen, får hoppas att PP reder upp detta snabbt, så man slipper skicka tusentals mail för att få tillbaka sina pengar, men borde väl inte vara några problem.

 

 

Vid SnGs så borde väl kvarvarande spelare få dela på potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvånansvärt snabbt svar.

 

Dear Player, I understand your concern. Due to some technical difficulties, players are not able to connect to the lobby or the website. I apologize for the inconvenience caused.

Our technical team is currently working to resolve the issue at the earliest. Hence, please try connecting to the website after sometime. Your understanding is very much appreciated.

Regarding the tournament you were playing on, please contact us after 6 hours so that we can check the details and assist you further.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...