Gå till innehåll

Summit Points shop?


originalklunk

Recommended Posts

Hej!

Strålande att shopen äntligen är på plats!

 

Låt mig bara kolla en sak:

Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen?

Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna!

För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop?:roll:

 

Kan någon av alla Everestrepresentanter här inne vara vänlig och svara på detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 297
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

Strålande att shopen äntligen är på plats!

 

Låt mig bara kolla en sak:

Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen?

Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna!

För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop?:roll:

 

Hej STO,

 

Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv.

 

Mvh,

Angelica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej STO,

 

Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv.

 

Mvh,

Angelica

 

Så egentligen har vi väntat i 2,5 år på en summit points shop som helt enkelt fungerar som vilken nätbutik som helst på nätet......?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Strålande att shopen äntligen är på plats!

 

Låt mig bara kolla en sak:

Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen?

Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna!

För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop?:roll:

 

Nej, du har inte missat något. Everest la upp bonussystemet så att alla växla in så mycket SP som möjligt. Smart att dra ut på

shopen. Men cyniskt. Många har ju använt upp sina SP under de här

åren. Blir billigare så för everest...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej STO,

 

Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv.

 

Mvh,

Angelica

 

OMG, Ni upphör aldrig att förvåna!

Så med andra ord spelar man utan bonus nu på Everest!!!

Tack för det!

Kan väl säga att jag troligtvis var en av Era svenska storkunder, men nu är det fan nog med idioti!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som räknat vad man tjänar mest på?

Gå med i den dära VIP summit klubben eller köpa saker i shoppen?

 

mm, nån som orkat räkna på det? säg att månadsbonusen ligger på 30% rb, då känns det som sakerna i shoppen bör i nypris i billigaste butiken kosta motsvarande minst 40% rb för att ha värde för oss spelare..

 

Hur funkar föresten garantin och sånt? eller om man vill sälja sakerna i framtiden, får man något kvitto? Segt med om det blir lång leveranstid, många elektronikprylar hinner ju tappa en hel del värde på en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
MOffegrev,

 

Du kan räkna med 3-4 veckor i leveranstid. Och jag kan bekräfta att morgonrocken är supernajs...;-)

 

Låter bra det. Shopen är nog enda anledningen till varför jag fortsätter spela på Everest, eller fortsätter spela överhuvudtaget, så förbannat trött på Internetpoker. Men har man ett litet mål att jobba emot kan det bli hyfsat kul ändå.

 

Tror nog rakapparaten eller en I-pod blir nästa pryl om jag inte lyckats gula rullen tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter bra det. Shopen är nog enda anledningen till varför jag fortsätter spela på Everest, eller fortsätter spela överhuvudtaget, så förbannat trött på Internetpoker. Men har man ett litet mål att jobba emot kan det bli hyfsat kul ändå.

 

Tror nog rakapparaten eller en I-pod blir nästa pryl om jag inte lyckats gula rullen tills dess.

 

Du vet du kan växla dina summits mot $$ osen casha ut o köpa grejerna i en vanlig affär eller vad som helst ist va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet du kan växla dina summits mot $$ osen casha ut o köpa grejerna i en vanlig affär eller vad som helst ist va?

 

Ja jag vet, men det blir mer som en psykologisk morot för mig. Har i princip tröttnat på nätpokern, så förbannat tråkigt. Ser dessutom inte riktigt pokerpengarna som pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla lite på everest sportflaska och Harrington on holdem 1 och 2.

Sportflaskan kostar 7032sp, vilket motsvarar 28$=233kr.

 

Man får väl en vattenflaska inne på biltema för ett par tior:-)

 

Sedan Harrington on cash kostar 11 773sp=47$=391kr

Vid en snabbsökning på bokfynd gick det billigaste alternativet på 500kr

 

Så där är det ju helt klart mer värt att köpa bäckerna än att växla över till cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...