Gå till innehåll

SAJT: betfredpoker.com


ah_derka

Recommended Posts

Spelarna på låglimit NLTH är generellt dåliga på Ipoker, tyvärr visar det sig i andra trådar att många har problem med pengatransaktioner, bonusar etc hos ett flertal klienter.

 

Om ni är sugna på att lira på Ipoker skulle jag vilja slå ett slag för Betfred.

 

Plus:

 

- snabba pengatransaktioner (-> NETeller på 10-25 h)

 

- Har något sorts lojalitetsprogram. Ingen fet rakeback men ändock någon hundring dollars per månad för en frekvent NL50 spelare. (obs den hundringen måste spelas in, liknande en re-load bonus)

 

- Livesupport. Har för mig funkat jättebra. Fick fel uppgift en gång (av typ 10) men då gick pokermanagern in och korrigerade detta samt kompenserade mig med bonusdollars och VIP-nivå uppgradering.

 

- Skattefritt enligt Myssions tolkning ,i stora skattetråden.

 

- Miniview (kanske finns på alla Ipoker-klienter?)

 

- Notes funktion med buddylist. (kanske finns på alla Ipoker-klienter?)

 

- Aldrig haft något krångel med bonusar. Bonusarna har varit finfina men nu är de väl bara OK - jag antar att de är rätt tröga. Delas inte ut i klumpsumma vilket jag ser som ett plus, åtminstonde när de gäller lojalitetsbonusarna.

 

 

Minus:

 

- Klienten är ful som stryk.

 

- Känns som man spelar mindre händer/timme än hos andra nätverk.

 

 

----

 

Vill klargöra att jag INGET intresse i att göra reklam för Betfred. Ville bara påpeka att jag trivs hos klienten och att jag tycker den funkar bra.

 

// ah_derka

 

Till moderator: Jag fuckade up lite och glömde stor bokstav i rubriken. Vill ni att den skall vara lika prydlig som övriga antar jag att ni får fixa det.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livesupport är kanon. Mindra bra dock att dom myglar nå grymt med att ljuga om ens rejkade händer.

Hände inte bara en gång, utan 50% av tillfällena man frågade om hur många rejkade händer man hade. Enda kompensationen jag fick för att dom sett "fel" var en ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livesupport är kanon. Mindra bra dock att dom myglar nå grymt med att ljuga om ens rejkade händer.

Hände inte bara en gång, utan 50% av tillfällena man frågade om hur många rejkade händer man hade. Enda kompensationen jag fick för att dom sett "fel" var en ursäkt.

 

Tråkigt att höra.

 

Jag har varit med om något liknande, kommer ihåg det nu när jag såg vad du skrivit. Jag fick förklaringen att händerna och poängen uppdaterades lite sent ibland.Om det var korrekt eller inte har jag inte den blekaste aning om..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man stänga sitt konto hos en ipoker sida och öppna ett nytt hos en annan?

 

Jag har hört att man bara kan ha ett konto hos Ipoker. Jag garanterar ingenting - bara ryktesvägen. Jag har konto på noblepoker också, fast under ett annat nick. Jag har mina funderingar på att försöka avsluta det för att minimera risken att det skulle bli något trubbel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra.

 

Jag har varit med om något liknande, kommer ihåg det nu när jag såg vad du skrivit. Jag fick förklaringen att händerna och poängen uppdaterades lite sent ibland.Om det var korrekt eller inte har jag inte den blekaste aning om..

Definitivt inte korrekt. Jag satte in $250. Fixade ihop cirka 500 händer, innan jag tog en paus från lirandet då. Bonusen hade man ju för evigt på sig att cleara. Drygt ett halvår senare tänkte jag cleara den. Kollar med supporten, och har mycket riktigt 500 händer.

 

Jag grindar 4 bord ett par timmar. När sessionen är över, kollar jag läget igen. Helt plötsligt har jag 400 händer! Mindre än förr t.o.m.

Påpekar att det inte stämmer, får till svar först, att det visst stämmer. Efter att stått på mig ett tag, så vips... supporten ber om ursäkt och jag har 1000+ händer...

 

Rätt lustigt att det alltid var samma "support-namn" som myglade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

- Skattefritt enligt Myssions tolkning ,i stora skattetråden.

 

Minus:

 

- Klienten är ful som stryk.

 

Först ville jag bara säga att jag först också trodde att Betfred var skattefria men de nu visar sig vara reggade i Antigua.

 

Sen vill jag säga att Ipoker, efter tribeca som nu verkar helt borta (undantag?) har den klent snyggaste klienten. Det är antagligen pga detta folk spelar där, trots kass bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...