Gå till innehåll

Vad nu då? Låst konto på Partypoker


Rush_Of_Joy

Recommended Posts

Hade just fixat ett Account på Party och gjort min första insättning med mitt nya MasterCard.

 

Försöker en stund senare att logga in på mitt PartyAccount men då står det att kontot blivit tillfälligt fryst. (Kunde forfarande spela på borden, men kunde inte gå in i Deposit menyn)

 

Kollar mailen och ser detta:

 

Urgent - Please Contact the Credit Team at Pay-Pro Regarding Your Account

Dear Richard

 

We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time.

 

We are available 24 hours, 7 days a week to assist you.

 

You can call us at the numbers mentioned below.

 

If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call.

 

If we do not hear from you within a few days, your account will be temporarily put on hold until we are able to validate it.

 

Regards,

 

Payal Lalwani

Credit Team

Pay-Pro

ts@pay-pro.com

Toll Free for Europe**: Phone: 00 800 2000 7789.

Toll free for Canada and US: Phone: +1 (866) 593-7792.

International Phone: +350 41003

**UK, Rep. of Ireland, Spain, France, Belgium, Netherlands, Germany, Denmark,

Italy, Switzerland, Sweden, Luxembourg, Hungary, Poland, Norway and Portugal**

http://www.pay-pro.com

 

Vadå Pay-pro? Vad är det? Dem som sköter transaktionerna från kreditkort till Partynätet? Beror detta på att mitt kort är helt nytt och detta var första insättningen med kortet?

 

Råkade ut för samma med NETeller. De skulle ha kopior på ID handlingar och "Utility bills" innan de öppnade mitt konto igen. Ingen annan hade tydligen behövt göra så, av dem jag hört av iallafall.

 

Hur är det med PartyPoker? Någon annan som råkat ut för samma sak eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, Indierna finns tillgängliga 24/7 :)

 

No kidding :P Förstod knappt ett ord vad hon sa. Va skämmigt det var när jag fick ständigt fick fråga vad hon sa :/

 

Och ännu mer skumt blev det när hon ville veta mitt kreditkortsnummer. Jag som hade använt Swedbanks e-bank lösning med olika nummer varje gång. Tog ett tag tills hon förstod det.

 

Problemet låg i att jag hade samma lösen som på min farsas account (how could that come *vimlar med ögonen*) och eftersom vi bor på samma adress tillåter dem inte det. Var ombedd att byta genast.

 

Hon ringer tillbaka denna vecka.. för något .. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...