Gå till innehåll

Projekt: SNGS , FÖR FL KNULLAR RÖVEN


william

Recommended Posts

Hej & Håååå , vad skit det kan gåååå!

 

Var upp mot $1070 ett tag igår. Sedan fick jag sån otrolig oflyt. Varje KK och AA blev knäckta. Gång på Gång.

 

Resulterade i att man snabbt blev arg, spelade lösare och dippade till ca 880 dollar.

 

Då säger bruden . "Innan spelade du så bra, nu har du börjat spela lösare och du re raisar ju helt idiotiskt"

 

Och jag kunde bara hålla med. Iofs så re raisade jag med bra händer, tex 2 par och set. Men det fanns ett långsökt stege på bordet eller ev en färg om man haft tur.

 

Fick därmed skärpa till mig efter tjejens kloka åsikter. Och det började så sakta vända och jag avslutade passet på $1005.

 

Nu på morgonen har jag tagit ut runt 40 dollar på grund av lite problem med mat ekonomin.

 

Sitter på jobbet och postar litte updates då jag är hemma igen efter 15.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Efter att man cashat ut

Backar man ALLTID!

 

Backade $140 igår.

 

Så rullen ligger på 820-830 dollar igen.

Så nu är månadsmålet med 900 i rulle inte uppnått.

 

Får väl kämpa på här ikväll och se. Skall spela lite NL50 som omväxling för jag är lite arg på FL igen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Som många andra ( consp ) har jag lessnat lite på att lägga ner min tid här.

 

Därför så lär den inte vara något för er att läsa :)

 

Använder den dock för att få pli på mig själv när jag gör vissa projekt utanför ordinarie spel...

 

Projekt:

Nordic bet DA BANG

 

Beskrivning

Projektet kommer ha flera etapper, vilket inkluderar reloadhoreri också. På både mitt samt åka hem till tjejen och stöjda henne i hennes 200 dollars jakt. Därför kommer det ta några dagar extra innan jag kan börja spela på Bing Bang bonusen.

 

Bank Rulle

Jag kommer starta på 500 Dollar på mitt. Vad tjejen har på sitt konto osv kommer inte räknas in på något sätt eftersom det är hennes...

 

Reload bonus

Kommer starta med reloadbonusen eftersom det är en 5x. Så fort jag får in pengarna på mitt neteller. Beräknad start tisdag den 6.e februari. Jag tror inte det tar mer än ca 1 dag att dra in den. Sedan kommer jag bli tvungen att understödja tjejen med några dollar kanske för tror inte hon har 200... därför kan det ta lite extra tid detta projekt innan starten på big bang!

B

 

Big Bang p

Jag beräknar ta tag i big bang på Fredag den 9e!

Här gäller det att samla rakade händer som sjutton. 450 dollar för var 5000 rakade hand. Det är en 11x bonus, och med tanke på att jag brukar spela 10x annars ( ca 100 för 1000 rakade ) så ser jag detta som ett suveränt tillfälle att få ihop en rejäl rulle för SNG spel sedan!

 

Spelet

Kommer spela enbart FL under perioden fram till 30 april. På sidan kommer lite sng spelas på stars dock men det är separat rulle.

 

Spel & Bankrulle regler

$0-600 = FL .5/1

$600-1200 = FL 1/2

$1200 - 1800 = FL 2/4

$1800 = FL 3/6

 

Sitter på jobbet så att jag måste dela upp detta i 2 inlägg. I det som kommer finner ni schemat och planerat spel / inkomst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bing Bang Schema

 

Februari 9 Fredag

Nu startar vi racet mot tusendollarslapparna!

Skall ha som mål att spela 1000 händer ( rakade ) varje dag. Detta kanske ändras om det blir för enkelt.

 

Rakade händer : 1000

 

 

FEB 10:

Rakade händer: 2000

FEB 11:

Rakade händer:3000

FEB 12:

Rakade händer:4000

FEB 13:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar

 

Sedan kör vi så här.. Så det skall bli

 

FEB 13:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar

FEB 18:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $900 ]

FEB 23:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $1350]

FEB 28:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $1800 ]

MAR 5:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $2250 ]

MAR 10:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $2700 ]

MAR 15:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $3150 ]

 

MAR 20:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $3600 ]

MAR 25:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $4050 ]

MAR 30:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar[ T: $4500 ]

APR 04:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar[ T: $4950 ]

APR 09:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $5400]

APR 14:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $5850 ]

APR 19:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $6350 ]

APR 24:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $6800]

APR 29:

Rakade händer:5000

BONUS : $450 Dollar [ T: $7250]

 

Så jag skall kunna spela in $7250

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man räknar på 81 dagar, och 1500 händer om dagen ser man att det skulle bli 11.000 Dollar.

 

Riktigt sugen på det, men man vill ju vara med tjejen också. Så jag fortsätter sikta mot 1000 om dagen ist. För det skall enligt denna beräkning endast ta:

 

1 Bord FL SH = ca 35 rakade händer per timme

 

6 bord samtidigt = 210 /H

 

= 5H poker om dagen!

 

 

Dock är jag inte säker på att jag bara tar in 35 / h.. Tror det är lite mer. Men får göra en mer noggrann beräkning senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon hand har jag 200 dollar bonusen.

 

Spelet har gått dåligt dock och jag är ner 35 totalt.

 

Men så såg jag att bet365 har 100 dollar bonus med, ( 5x ).

 

Så det lär komma bli jobigt för mig att hinna starta med bigbang på fre. Får kanske skjuta på det. Vi får se!

 

Hur som helst. 98x händer och runt 60 dollar rake so far. 30% back = 18 dollar / 1000 händer = ca 100 dollar / 500 händer = 550 dollar. I like!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar min quest på Big Bang med en fin downswing och tilt. PRECIS vad jag ville skulle ske!

 

Dock börjar den idag att så sakteliga vända tillbaka.

 

Skall nu börja uppdatera dagboken eftersom jag nu , som sagt, börjat på Big Bang!

 

Bankrulle start: $x

Bankrulle nu: $x-300

 

Bonus inspelade: $0

 

Rejkade händer: 2473st

 

Cashback*: $74

 

*: På nordic bet måste man först raka 200 dollar, därefter visas den del man får tillbaka vid månadens slut. Detta kallar dem för cashback.

 

 

7000handshm3.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whats happening:

Har nu avslutat en session till. Har idag spelat 3988 händer varav ca 1600 är rakade.

 

Jag kan fetglömma att kunna snitta 1500 per dag.. Ok om jag lira 2/4. men inte .5/1!

 

Är helt slut i skallen nu!

 

Aja. plussade idag iaf. Var upp i 9 bord som mest. Nu de sista 3 timmarna. Men då plus minus nollade jag bara. Får se om jag kanske enbart kör 6-7st i fortsättningen eftersom jag tror jag får en bättre bb/h då.

 

 

Målet för i morgon blir att lira 1600 händer igen för att kunna ta ut första 450 bonusen. men jag tvivlar att jag fixar det.. Hade kunnat fixa 1000. Men det kräver att jag tar in 400 till idag...

 

Chansen finns. Men då måste jag cleara skallen. För fortsätter jag min supergrind just nu så kommer jag förlora bankrullen.

 

 

Bankrulle start: $x

Bankrulle nu: $x-327

 

Bonus inspelade: $0

 

Rejkade händer: 3400st

 

Cashback*: $90

 

*: På nordic bet måste man först raka 200 dollar, därefter visas den del man får tillbaka vid månadens slut. Detta kallar dem för cashback.

 

9500zp0.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whats happening:

Blev lite mer för tjejen skulle jaga sin pokerstars

Bankrulle start: $x

Bankrulle nu: $x-327

 

Bonus inspelade: $0

 

Rejkade händer: 3700st

 

Cashback*: $100

 

*: På nordic bet måste man först raka 200 dollar, därefter visas den del man får tillbaka vid månadens slut. Detta kallar dem för cashback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst lite i din dagbok och jag undrar om det är du som nickar emry på Nordic bet. Jag kör själv där på samma nivå. Där var en emry som satt på 8 bord nämligen. Jag tycker att du spelar bra i så fall men denna sista sessionen var emry lite vild tycker jag och vann över mina KK och QQ med sina set. Det var rätt mycket raise. Jaja lycka till med ditt projekt så ses vi vid borden. Jag nickar samma som här. Tror du man får pengar istället för presentkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha..

 

Det e DU:)

 

men mitt nick e emwi76. Men jag tror det är det du menar:)

 

har sett dig också.. och får säga det samma.. Brukar respektera dina raise oftast.

 

Dock blir jag ibland tiltad då och då när man blivit urdragen tidigare. Kanske då jag dragit ut dig.

 

 

Kul att jag vet bättre vem du är nu så ska jag fo9lda lite oftare:)

 

Jo jag tror vi får pengarna,har pratat med supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja många är tokiga och många kan inte släppa en hand. De synar och hoppas. De kostar dem i längden och det gäller att försöka undvika tilten. Man får försöka spela ABC-poker och man kan inte vara för aggro där för de synar. Jag tycker AK är vanskligt att spela och hoppas du träffar nu, bara inte mot mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja!

 

Back 50 dollar på typ en timme.

 

Hmmm.. är lite väl aggressiv kanske. De försvarar blinds 100% både SB och BB närde inte ens har sc.

 

och då blir det svårt att vinna då man själv inte träffar med Ax och dem sätter typ straight, flush, fyrtal, r-r triss osv.

 

Dock tror jag det mest beror på att jag lirar 4 bord. jag brukar bli aningen rastlös och kör nån gata för långt då.

 

men tjejen spelar på pokerstars så jag kan inte använda min pokerdata just nu.

 

Altså, back det jag plussade igår.

 

Men det tar vi igen. 1000 händer kvar till bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whats happening:

Spelet är stabiliserat. Men fortfarande backar jag lite.

 

Men skall snart avsluta de sista 200 och maila nordic.

 

Sedan kommer jag gå upp och snosa på 1/2....

 

 

Bankrulle start: $x

Bankrulle nu: $x-335

 

Bonus inspelade: $0

 

Rejkade händer: 4800st

 

Cashback*: $120

 

*: På nordic bet måste man först raka 200 dollar, därefter visas den del man får tillbaka vid månadens slut. Detta kallar dem för cashback.

 

11500jw6.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...