Gå till innehåll

Full Tilt sparkar igång 2007 med Freerolls varje dag


Full Tilt Poker

Recommended Posts

Även under januari månad kommer Full Tilt erbjuda dagliga freerolls för Poker.se's/Pokerforum.nu's medlemmar.

Strukturen kommer vara den samma. $100 i prispotten. 21:00. 1500 startmarker. Det kommer finnas en ranking och även denna period kommer lösenorden publiceras i form av kluriga rebusar. :)

 

De dagliga frirullarna sparkar vi igång den 3:e januari. Så ni får hela två dagars vila :)

 

Gott Nytt År!

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även under januari månad kommer Full Tilt erbjuda dagliga freerolls för Poker.se's/Pokerforum.nu's medlemmar.

Strukturen kommer vara den samma. $100 i prispotten. 21:00. 1500 startmarker. Det kommer finnas en ranking och även denna period kommer lösenorden publiceras i form av kluriga rebusar. :)

 

De dagliga frirullarna sparkar vi igång den 3:e januari. Så ni får hela två dagars vila :)

 

Gott Nytt År!

 

Full Tilt Poker

 

Nice, ni kommer se mig där i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte den ska vara svår, syftet är ju ändå "bara" att hålla icke bjudna gäster borta, Full Tilt erbjuder poker, inte rebusar :) !?

 

Däremot behöver den nog varieras lite så att man inte med xx yy zz (ja ni vet vilka ord jag menar;) täcker in 80 % av dagarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer att finnas rankingpriser även under Januari månad.

 

Med vänliga hälsningar!

 

Full Tilt Poker

 

Kul med forumrullarna!

 

Men för mig som är lite lätt efterbliven, vad menas med rankingpriser?

Placering 1-?? / turnering ger någon form av poäng till en månatlig leaderboard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...