Gå till innehåll

Neteller - dom kan inte ringa mig


krambanan

Recommended Posts

Har någon haft problem med att neteller inte kunnat ringa upp? Har angett mitt mobil nummer som nummer dom kan kontakta mig på. Ringde deras support (ej 800 numret - det funkar inte) för att verifiera min 1a insättning men när dom ska ringa upp mgi funkar det inte. Försökte tre ggr. Försökt prata med dom på livechatten med utan framgång. Dom säger bara att jag ska ringa.

 

Ringde Telenor som sa att det ska inte vara några problem. Dessutom kan alla andra ringa mig.

 

Vet någon vad deras +1 403 233 9466 nummer kostar/min? Har ringt åtskilliga minuter dit nu.

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ordnat sig nu. Bad dom ringa mig från livechatten och gav dom min pappas mobilnummer istället igår kväll. Idag vid 14 ringde dom. Angav min pappas nummer på samma sätt som mitt så jag antar att det är min mobil som är mongo.

 

Är väl bara deras 800-nummer som är gratis? Jag fick ringa deras andra nummer.

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Snacka med de och be de ringa ditt hemnummer istället. När jag från början angav mitt mobilnummer så försökte de ringa flera gånger men det var alltid upptaget för de, fastän det inte stod nåt om missade samtal i mobilen.

 

Jag ringde telefonsupporten och sa att jag inte fått några samtal och de hjälpte mig utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...