Gå till innehåll

SAJT: Leepoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

Jag skulle bara vilja berätta om vår nya pokersida, leepoker.se. Den är

baserad på en alldeles ny och fräsch klient från DQE-AB som är snabb och

lättspelad.

 

Vi är ett gäng riktigt pokerintresserade utvecklare som bestämt oss för att

skapa Sveriges bästa pokertjänst. Vi skulle därför gärna vilja ha din

input, som pokerspelare, om vår klient och Internetsida.

 

Om du matar in koden : 10DOLLARJUL vid registreringen får du $10 att spela

för. Hör gärna av dig med ett omdöme eller förslag på förbättringar.

 

Vi har satt upp en $1000 turnering som går kl 16 27/12. Om du har lust att

lira lite i mellandagarna tror jag den turneringen blir riktigt kul med

massa nya ansikten och oprövade spelare.

 

http://www.leepoker.se

 

God Jul

Kristoffer "Lee" Ekefeldt

red@leepoker.se

S P A M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan mycket väl stämma att dom snott kundstocken skulle ju inte förvåna mig direkt. Fick något mail av dom att ja fick 10 gratis dollar av dom så mailade ja tillbaka med en enkel fråga fick svar inom 5 minuter på den frågan.

 

Sen igår drog ja iväg ett mail där ja frågade lite varför ja hade fått ett mail av dom där det står att dom vill att ja skulle bli deras kund och skapa ett konto hos dom när ja redan hade ett konto där ja fått 10 dollar. Då passade ja även på att fråga hur dom fått tag på min email då eftersom dom inte verkade veta att ja var registrerad hos dom. Har inte fått något svar på den frågan på över 10 timmar men det var väl inte så oväntat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Företaget har folk som satte upp källkoder åt ProSharks.com. Efter deras utköp så har de sparat denna samt våra mailadresser. Nu kommer de som varit medlemmar hos PS fram till i somras att få detta SPAM.

 

något vi givetvis inte kan rå för då det finns ett tydligt avtal om att det inte skulle få på något vis syssla med denna form inom en tydligt angiven tidsperiod.

 

vi håller på med internutredningar mot detta oseriösa företag och jag ställer mig givetvis bakom Ola och uppmanar seriösa spelare att undvika sådant här.

 

/joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågade om spamet och fick detta:

 

"Ja, vi kan förklara detta.

Jag tror det hela grundar si i ett missförstånd med en fd sammarbetspartner.

Det gick "reklam-mail" ut från leepoker. Det är beklagligt att mottagarna

upplevde

det så negativt. Det var verkligen inte tänkt som spam och vi skal

verkligen se till

att något liknande inte sker i framtiden.

För övrigt tycker vi att vi håller en väldigt seriös nivå. Vi tar varje

kund på största

allvar och försöker alltid tillmötesgå dem.

 

Jag hoppas vi får se dig hos oss.

 

/Lee Staff"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det är nästan löjligt... jag säger inte att han spammar men ändå 2 inlägg :P

Hur som helst spelade en 200 dollars freeroll på lee. Där va knappt 30 anmälda, slutade 3:a fick ca 25-30 dollar för besväret. Satte mig på cashborden ett par timmar. Goooosh va dåliga spelare som spelar där, har spelat i samma nätverk tidigare men då har där inte varit action på så "höga" nivåer som 0,5-1.Var uppe på över 300 dollar som mest. Dagen slutade dock abrupt när jag förlorade en all in mot nätverkets största fisk Q-Q mot hans J-J pre flop.

Tänkte ta ut mina pengar nu, men blev lite krångel då jag hade använt mitt neteller konto hos Vegas007. Postade i forumet och fick ett snabbt svar att skulle mejla blabla... Får se nu om dom är så oseriösa som sägs. Återkommer med resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker Leepoker är en mycket bra sajt. De har dessutom en sällsynt bra kundservice. Att de har skickat spam kan hända. Själv har jag fått spam från många andra sajter så det är väl inte helt unikt? Om de har begått avtalsbrott som moderator påstår utan att bevisa, så kan de stämmas. Har de inte det kan möjligen Leepoker stämma moderaror för förtal? Oavsett, jag tycker de är kanon och är glad att de (från en låg nivå) nu tycks få många nya spelare varje dag.

 

Hahaha bara jag som tror att han "inte" har något som helst att göra med sajten i fråga.

 

Btw. Det händer massvis med mord, våldtäckter, misshandlingar etc.

Men är det Okey för det? bigdeal lr...

 

Skall vara helt ärlig så fick ditt "smörinlägg" som försöker få allt att se "bra" ut mig ännu mindre villig att spela där :D.

 

Lite off-topic. Varför inte göra en forumdel där vi varanar för olika mindre seriösa sajter etc.

Känns som det skulle behöva nära man ser sånnahära trådar o den om martinspoker t ex.

Skulle bli så mkt lättare när man letar nya sajt att spela på o bara titta in där o ser så de inte är med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli ytterst spännande imorn då jag får svar från Leepoker om mitt uttag. Supporten svarade nämligen något i stil med "vilket av kontona ska du ta ut ifrån". Jag vet inte exakt reglerna men iaf startade jag ett konto där precis när dom öppnade sedan så erbjöd dom ju 10 dollar gratis som jag tipsade min far om. Så tolkade hon att jag hade två konto. Hoppas verkligen inte dom ställer till med någon här... har lirat upp mitt konto bra i helgen. Helt sjukt va dåliga spelade där finns. Jag startade spela poker för ca 1,5 år sedan, alltså efter "guldtiden" med trötta och fiskiga amerikaner. Men jag kan föreställa mig att det såg ut typ såhär...

För att ta ett exempel. Spelar heads up.

 

X1 har $57.53 i marker

MR_Jimpa har $53.89 i marker

 

MR_Jimpa lägger blind: $0.25

X1 lägger blind: $0.50

MR_Jimpas hålkort: 2c - 6c

 

MR_Jimpa synar: $0.25

X1 Höjer: $0.50

MR_Jimpa synar: $0.50

 

Flop: Jc - 6s - 9c

 

X1 checkar

MR_Jimpa Höjer: $1.50

X1 Höjer: $3.00

MR_Jimpa synar: $1.50

 

Turn: 10h

 

X1 Höjer: $2.25

MR_Jimpa synar: $2.25

 

River: 4c

 

X1 Höjer: $6.00

MR_Jimpa Höjer: $47.64

X1 synar: $41.64

X1 visar: Ac - Ah

 

MR_Jimpa vinner: $104.78

 

Förstår verkligen inte hur man kan syna där, han borde inse att han är RÄTT slagen. Nu gled jag över lite i handanalys här men men... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki det är ju skönt att höra iaf! Ringde till supporten idag, dom va mkt trevliga iaf! :) Men där fanns något knas, dom hade "låst" upp allt som dom kunde låsa upp, leepoker hade en egen server som hon trodde va problemet. Skulle få svar imornbitti!

 

bossebo, får man fråga under vilket nick du spelade på lee? Så man inte springer in i en haj :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I stormen som råder kring leepoker ska jag passa på att ge dom +. Som sagt det va lite struligt när jag skulle casha ut pengar därifrån, detta fixade dom dock efter 2-3 dagar, vilket väl är på gränsen på för långt tid. Iaf så fick jag ett mejl av dom i morse där dom sa att allt var fixat och jag skulle få en liten kompensation för att det dragit ut på tiden. Vilket annan site gör så? Tyckte det va riktigt bra gjort utan att man själv behöver nämna att man tycker det dragit ut på tiden. Även fast det bara gällde 10 dollar jag fick av dom. Det är så enkelt för ett företag att ge en positiv bild av sig själva genom en så här liten gest. + i kanten för det iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I stormen som råder kring leepoker ska jag passa på att ge dom +. Som sagt det va lite struligt när jag skulle casha ut pengar därifrån, detta fixade dom dock efter 2-3 dagar, vilket väl är på gränsen på för långt tid. Iaf så fick jag ett mejl av dom i morse där dom sa att allt var fixat och jag skulle få en liten kompensation för att det dragit ut på tiden. Vilket annan site gör så? Tyckte det va riktigt bra gjort utan att man själv behöver nämna att man tycker det dragit ut på tiden. Även fast det bara gällde 10 dollar jag fick av dom. Det är så enkelt för ett företag att ge en positiv bild av sig själva genom en så här liten gest. + i kanten för det iaf!
Hmmm Jimmy, jobbar du på DQE? Du skriver i alla trådar där en affiliate/skin från DQE finns. Och du har alltid något positivt att säga också.

 

Leepoker finns inte på listan över skins till DQE/the3dnetwork, jag tror det är en affiliate bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...