Gå till innehåll

SAJT: Leepoker


gdaily

Recommended Posts

Varför måste alla som skriver om Lee bara ha gjort ett inlägg? Snälla om ni vill göra reklam kan man inte fixa det på annat vis?

 

Du har nog fan rätt!

Jag trodde moderatorerna var hårda på sånnt.

 

EDIT: såg nu att det redan var åtgärdat. Var väl lite väl snabb att posta mitt inlägg då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Jag formulerar om mitt inlägg.

 

Kan man ta ut pengar utan att sätta in, om man vinner pengar i en freeroll etc? Brukar det bli problem vid uttag?

 

Vet inte exakta reglerna men jag vet att du måste spela ett antal händer i cashgame för pengarna du vinner i freerolls innan du kan ta ut dom

Lycka Till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett svar som supporten på Lee skrev i forumet

 

"Ej Tillgängliga" eller "Restricted" innebär att man kan spela för pengarna och $1 låses upp för uttag var 20e hand man spelar. Frirullar, dvs turneringar som är gratis att delta i, delar ut restricted medan alla turneringar med insats delar ut olåsta pengar. Givetvis kan man ta ut överskott av restricted-pengar direkt. Dvs om jag vinner $10 på en frirulle och spelar upp min stack i cashgame till $20 så kan jag ta ut de överskjutande direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man gör för att få bort det otroliga lagget?

 

På min laptop går det hur bra som helst men på min stationära laggar det sönder. Kan inte spela på laptopen för den blir överhettad och lägger ner efter 20 min. Men borde ju alltså inte vara något problem för min stationära ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man gör för att få bort det otroliga lagget?

 

På min laptop går det hur bra som helst men på min stationära laggar det sönder. Kan inte spela på laptopen för den blir överhettad och lägger ner efter 20 min. Men borde ju alltså inte vara något problem för min stationära ?!

 

Är din stationära "sämre" än din bärbara? Klienten drar något oerhört, inte minst från minnet.

 

Har en annan fråga. Någon som vet hur man får ut kompletta Hand Historys i .txt-format? Alltså inte i det formatet som man t. ex. publicerar sina händer i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är din stationära "sämre" än din bärbara? Klienten drar något oerhört, inte minst från minnet.

 

Har en annan fråga. Någon som vet hur man får ut kompletta Hand Historys i .txt-format? Alltså inte i det formatet som man t. ex. publicerar sina händer i.

 

Har aldrig haft problem med att det laggar. Sitter på en 3 år gamal dator. Har dock 1gig ram + P4 så det kan ju iof vara det isf :-)

 

Att Cashen är redistricted är riktigt tråkigt. Det var det dock inte för länge sedan när jag vann cash i pproffs rullen. Kan vara något som skilljer svårt att veta säkert.

 

Men cj81 du kan alltid ta ut cash som inte är redistricted. Precis som caines säger kan du ta ut de pengar du vinner utöver de "låsta".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Alltså om man signa med en kod från Moore så skulle man få 5 $...visst där e 5 på mitt konto, men dem är låsta..ja kan inte röra dem...titta men inte röra typ? nån som vet?

 

Jag har också fått gratis $, dom går att spela för men är sk låsta, du måste rake för att få dom upplåsta. Så egetnligen är dom fria att göra vad du vill med förutom att ta ut dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick 20 dollar av LeePoker tidigt i våras - de är låsta som du säger, men lite märkligt att de övriga pengarna som jag har vunnit med bonuspengarna också är låsta, dvs jag har vunnit ca 25 dollar, men de är allså låsta tillsammans med bonuspengarna 20 dollar , totalt ca 45 dollar som är låsta ..åtminstonde borde väl dessa 25 dollar vara mina ?

 

 

 

Sen är det ju inga spelare där på sjaten - kanske ibland så få som

20 - 30 personer, så vete katten om man törs sätta in egna pengar på sjaten, utifall LeePoker kånkar, då lär man väl inte ens få ut sina egna pengar !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått gratis $, dom går att spela för men är sk låsta, du måste rake för att få dom upplåsta. Så egetnligen är dom fria att göra vad du vill med förutom att ta ut dom :)

 

 

 

 

Hur många händer måste man spela då för att bonusenpengarna ska bli mina ?! Någon som har koll ?!

 

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett svar som supporten på Lee skrev i forumet

 

"Ej Tillgängliga" eller "Restricted" innebär att man kan spela för pengarna och $1 låses upp för uttag var 20e hand man spelar. Frirullar, dvs turneringar som är gratis att delta i, delar ut restricted medan alla turneringar med insats delar ut olåsta pengar. Givetvis kan man ta ut överskott av restricted-pengar direkt. Dvs om jag vinner $10 på en frirulle och spelar upp min stack i cashgame till $20 så kan jag ta ut de överskjutande direkt.

 

 

 

Där är väl svar på din fråga =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack - det borde vara svaret på min fråga - kanske det inte var tillräckligt många händer i den turnering jag vann för att bonusen skulle låsas upp !? Lite märkligt är det ändå - Har på sista tiden mer eller mindre glömt bort LeePoker , och får väl bli lite mer aktiv där och

får väl se till att vinna 2-3 tuneringar till då och mer spelade händer :-D ...men som sagt, det är märkligt tomt många gånger på pokerspelare på sjaten

 

 

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Så här låter det från LEE:s moderator;

 

"Kampanj och bonus pengar är låsta som ej tillgängliga..detta är för att Lee ej ska ge bort pengar utan spelaren har spelat.

 

För att låsa upp $1 så måste du spela 20 rejkade händer. En rejkad hand är när du bidrar med 5 cent per pott i cash game. 5 cent x 20 händer = $1"

 

Alltså när pengarna ligger på "EJ TILLGÄNGLIGT" går det att spela för de, men ej ta ut, det är det som är grejen typ ;>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...