Gå till innehåll

The worlds largest pokerroom?


Converze

Recommended Posts

I er marknadsföring och i er pokerklient anser ni er vara världens största pokerrum.

 

Jag har kikat på http://www.pokersitescout.com och ställer mig högst ifrågasättande till ert påstående.

 

Kan representanten från partypoker vänligen beskriva för mig på vilket sätt ni anser er störst.

 

Tack i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I er marknadsföring och i er pokerklient anser ni er vara världens största pokerrum.

 

Jag har kikat på http://www.pokersitescout.com och ställer mig högst ifrågasättande till ert påstående.

 

Kan representanten från partypoker vänligen beskriva för mig på vilket sätt ni anser er störst.

 

Tack i förhand.

 

 

skulle också vilja veta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissning: Innan man slängde ut amerikanerna hade man störst antal samtida spelare, och därmed antagligen störst antal konton/användare/kunder. Sen slängde man ut amerikanerna, fast ändå inte. Man behöll nämligen deras konton och tillåter dem fortfarande att spela playmoney (duh!). Häpp, marknadsföringen som världens största pokerrum kan fortsätta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissning: Innan man slängde ut amerikanerna hade man störst antal samtida spelare, och därmed antagligen störst antal konton/användare/kunder. Sen slängde man ut amerikanerna, fast ändå inte. Man behöll nämligen deras konton och tillåter dem fortfarande att spela playmoney (duh!). Häpp, marknadsföringen som världens största pokerrum kan fortsätta!

 

Fast din teori ryker på "samtida spelare" då säkerligen de amerikaner som inte längre får spela med pengar inte lär sätta sig vid playmoney borden bara för att kunna skryta med att de spelar på världens största pokerrum!

 

Även om alla konton skulle vara kvar så är de ju inte längre störst.. Antagligen är det som så att de inte orkat bry sig om att ändra deras marknadsföring än.. de kanske bara tror de är inne i en svacka efter amerikanernas uteslutning. De kanske tror att Alla europeer kommer att joina partypoker inom ett tag bara för att de tycker synd om party som över en natt förlorade 80% av deras kunder, dvs 80% av inkomsterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast din teori ryker på "samtida spelare" då säkerligen de amerikaner som inte längre får spela med pengar inte lär sätta sig vid playmoney borden bara för att kunna skryta med att de spelar på världens största pokerrum!

 

Även om alla konton skulle vara kvar så är de ju inte längre störst.. Antagligen är det som så att de inte orkat bry sig om att ändra deras marknadsföring än.. de kanske bara tror de är inne i en svacka efter amerikanernas uteslutning. De kanske tror att Alla europeer kommer att joina partypoker inom ett tag bara för att de tycker synd om party som över en natt förlorade 80% av deras kunder, dvs 80% av inkomsterna?

 

Jag tror att du missförstår mig. Jag menar att de kan försvara marknadsföringen med att säga "vi har flest konton". Störst är trots allt en definitionsfråga, sen att du och jag tycker att 'flest konton' är en ganska dålig definition av begreppet är en annan femma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stör mig på den där reklamen med..;-) hade en hyfsad bankrulle där som jag tog ut.

 

Skrev förra veckan. "Ärligt talat - Party har ju blivit skitdåligt. Nästan inga vettiga turneringar - förr var det mycket intressanta mest hela tiden. Skitnödiga spelare som sitter på låga nivåer och tror de ska grinda sig till en bankrulle. Kort sagt - sajten blev europeisk över en natt och jag avskyr den totalt."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns många åsikter om detta, även internt hos oss.

världens största - det är vi om man ser till 2006. Vi är det fortfarande om man inte begränsar sig till cashgame-spelare, utan även inkluderar aktiva .net-spelare. Etc.

Vi hoppas vara världens största även under 2007.

vi växer så det knakar i sydeuropa och kommer att erbjuda fler, bättre och mer spännande spel så att ni kan ägna mer tid vid borden än här.

 

Mvh

Peter, Partygaming

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...