Gå till innehåll

poker i uddevalla?


pwned

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
Tror de kör turneringar på Berghs två gånger i veckan (tisdagar och torsdagar). Med ett inköp på 2-400.

Jag har aldrig varit där själv. Cash games vet jag inget om.

 

Hmm, jag har tidigare bott i Uddevalla i tre år och har faktiskt ingen aning om vad "Berghs" är för något, skulle du vilja upplysa mig mer om detta? Det var och andra sådan på den tiden då jag inte visste att en stege inte var tvungen att ha ess i topp. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag har tidigare bott i Uddevalla i tre år och har faktiskt ingen aning om vad "Berghs" är för något, skulle du vilja upplysa mig mer om detta? Det var och andra sådan på den tiden då jag inte visste att en stege inte var tvungen att ha ess i topp. ;)

 

Berghs e aktivt.... Rätt slasskit å överaggro spel vad jag hört, men jag har aldrig varit där själv. Turneringar med inköp för 300+50...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Japp visst är Berghs aktivt, turnering senast igår. 23 spelare av blandad klass. Tidigare har det varit fler spelare och det har varit tvunget att anmäla sig i förväg, men det verkar vara mindre tryck nu under sommaren, men det skadar inte att kika förbi under dagen och kolla vad som gäller. Inköpet igår var 300+50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har några frågor om berghs:

 

Är det något cashgame vid sidanom tunering?

Hur lång tid brukar en tunering ta?

hur stor start stake?

 

Ja det är Cashgame vid sidan om dock så slutar de när turneringen är klar. Och sensast jag var där så tog turneringen slut ca: 23.30.

Startstacken är 10.000 och blindsen börjar på 50/100. :-)

 

Visst ja, det är turnering idag. Och tydligen så behöver du ringa och boka en plats då de idag hade begränsat antal med platser. Tel nummer finns i denna tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej då blir det inte lika sent som våra homegames :P Fast vi startar dock med 20k, vi brukar sitta från 18-19:00 fram till 03:00~ men bra att veta, hade varit lite jobbigt att hitta bussar tre på natten.

 

Men då får jag väll ta och ringa berghs någon dag och höra, är ledig hela nästa vecka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Jag forskade lite mer i det här med Berghs men det var inte sådär våldsamt mycket info jag fick fram, undrar varför... :) Hur som helst, någon som varit där och spelat på sista tiden och kanske kan bjuda in två extra spelare? Skicka ett PM vetja. Cashgames är mest intressant i och för sig.

 

Askel är f.ö. inte från Uddevalla och har aldrig bott där trots att det står det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...