Gå till innehåll

Robin Ring, 19 år, Norrtälje - Svärmorsdröm


Stahl

Recommended Posts

I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år.

 

Han svarar:

 

"Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt."

 

Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Succe med slipsen igår eller?)

 

Folk trodde att jag var seriös med den... en spjuver sa "Åh, fin slips!" och då visste man direkt att det var kört. Ingen såg att jag försökte se så anskrämlig ut som möjligt av humoristiska skäl. Jag liknade typ familjens morbror som halvfull står i helful slips och rör om i glöggen.

 

Alltså ännu en flopp :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robin Ring förtjänar naturligtvis att döden dö liksom hans föräldrar som gav honom hans fantasifulla namn.

 

Hur som helst kan man ju fråga sig vad Stahl har för existensberättigande med tanke på hur han sätter offermentalitet i system för egen vinning samt gnäller över hur hittebarn i Norrtälje uttrycker sin åsikt om halvfruset vatten i juletid.

 

Stahl, din strävan borde istället vara en kurs i ABF ellet motsvarande så att din påstått bristande självkänsla kan stiga. Eller varför inte slänga iväg ett SMS till en tydligt ointresserad tjej så att du kan förstärka offerkänslan och därigenom väcka moderskänslor hos de fåtal kvinnor som besöker pokerforum.nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhhh?

 

Alltså,. vad är det för fel på hans svar? Är han ärlig är han ju mogen för sin ålder (19).

 

Jag kan säga att själv skiter jag i vad jag får för julklappar. Det bästa med julen tycker jag är att åka hem, ha ett par dagars semster, träffa familjen och umgås med dem som man bara träffar ett fåtal dagar per år.

 

Jag kan garantera att väldigt många känner så... Det är klart, bor man hemma och är 16 bast eller för den delen 20 eller kanske ännu äldre så är julklapparna viktigare än vad de är om man flyttat hemifrån och tar han om sig själv.

 

Men va fan, Go jul på er! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år.

 

Han svarar:

 

"Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt."

 

Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det?

Nu är du väl lite väl hård. Tycker själv det räcker med att avliva katten på snyggt sätt. Det är ju ändå jul ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I gårdagens punkt.se kunde man på en sida se hur punkt.se har ställt frågan "Saknar du snö i jul?" till en ung spjuver från norrtälje, Robin Ring, 19 år.

 

Han svarar:

 

"Äh, det gör inget, jag har ju min mysiga familj. Dessutom har vi en vit katt."

 

Är det ok att hoppas att han råkade ut för en smärre olycka precis efter att han hade svarat på frågan? Är det tillåtet att vara SÅN JÄVLA HELYLLEGOSSE utan att man ska straffas för det?

 

Äh, alla som läser punkt.se förtjänar ju mer att råka ut för en olycka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...