Gå till innehåll

Bästa julklappen ni har köpt?


jaroiten

Recommended Posts

Från förra julen iofs. Jag och mina syskon gjorde ett besök hos en fotograf som tog ett foto på oss som vi sen förstorade och gav till våra föräldrar. Jag har aldrig sett min mamma så glad, hon blev verkligen rörd när hon såg vad paketet innehöll. Farsan blev också glad, men han är ju man så han kunde såklart inte visa känslor offentligt. :roll::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa julklappen jag har köpt är en digitalkamera, den sämsta som jag har köpt å andra sidan var att jag gick till Åhlens för några år sedan. Där kunde man trycka ut visitkort, och detta gjorde jag till mina systar och gav. De har inget jobb så den julklappen va rätt värdelös.

 

Annars då är det: mp3-spelare, minneskort, dvd, böcker m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till någon som har ryggproblem/är gravid/ont i magen ofta - gör en värmekudde. Går bra att fylla den med vanligt ris, värms i mikro. Mycket uppskattat och användbar julklapp som kommer att användas mycket mer än andra vanliga klappar.

Det krävs att du måste sy, men är du säker i din maskulinitet så är inte det något problem. Sen är det alltid uppskattat av den äldre generationen att man gjort någonting själv med en tanke bakom.

 

Välj inget tyg med metalltrådar dock, blir fint att titta på i mikron när den värms upp, men det luktar så illa efteråt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

KAN det möjligtvis vara en flaska béarnaisesås till din vän Jennez som nu tycker att han har väntat i tid och evighet på detta kulinariska underverk vilket utlovades för säkert ett halvår sedan?

 

Kanske. Men jag tänker fan inte rimma.

 

För först be om ursäkt för att jag lägger mig... men visst f---n skall du rimma! Om inte så får du en superusel av mig...

 

I London köper du dig pints med öl och tea,

hemmavid får du endast en fet flaska bea.

 

För att rimmet skall fungera krävs att man uttalar tea som man uttalar slutet på Eritrea. Skandalöst uselt eller hur??!!!??!!! Alltför lite sömn den gångna natten. Man kanse skulle struntat i att skriva inlägger från första början.... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...