Gå till innehåll

Utbetalning - ingen tidigare insättning


TotalFarsa

Recommended Posts

Gjorde precis något som kan verka halvkorkat, business as usual med andra ord.

 

Gjorde en withdrawal request på mitt Fulltilt-konto för ett par hundra dollars och klienten sa till mig att den request nu var "under processing". Så långt allt bra. Men, det slog mig precis att jag aldrig satt in några pengar på Full Tilt, mig veterligen, utan bara spelat upp decembers frirullevinster till en trevlig summa.

 

Vad händer nu, är alltså min fråga? Såvitt jag kommer ihåg har Full Tilt inga uppgofter om kända utbetalningsmöjligheter till mig och, ärligt talat, jag hittar ingenstans att fylla i några sådana i klienten.

 

Hoppas på svar från sajt-reppen ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, får väl ge svaret här själv då. Kanske kan det hjälpa någon annan.

 

Eftersom jag inte gjort någon insättning så kan Full Tilt inte göra någon cashback till mitt VISA, vilket jag köper. Jag fick istället sätta in 50 dollars på mitt neteller och överföra till Full Tilt för att "aktivera" neteller-withdrawal. Nu har jag cashat ut ett par hundra dollars som jag hoppas ska dyka upp på mitt neteller om nån dag varpå jag får göra en banköverföring till mitt bankkonto.

 

Inte direkt easy as 1-2-3 men det får funka ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...