Gå till innehåll

SM Snack


Latonis

Recommended Posts

Hur gick det för er som spelade, några roliga historier att berätta? Själv så tripplade jag i början. 35k efter någon timme. Hittar sedan 44 synar en miniraise, 4,5,10 på flopp vi hamnar all in 20k han visar 55 :) lever ju fortfarande spelar vidare inte lika glad men fortfarande hopp. Hittar denna gången 66 synar bara denna gången 2st spelade med. Q,Q,7 på flopp roundcheck(vill hälst bara slänga handen så jag struntar i bet), turn 6 vafan nu måste jag ju spela, potbetar killen efter raisar killen efter han ställer, och jag funderar lite snabbt på q7 men jag msåte syna.. självkalrt visar en av dom q7 och jag åker runt 2000:e...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick bästa kortsnittet någonsin första två timmarna fick jag sex st QQ en KK och en AA. Otaligt med pockets och AQ. Slänger 22 floppen kommer 2 och potten blir till all in som jag hade vunnit tilt. Hade riktigt bra koll på bordet och ett par jättetomtar med mycket marker men inte lyckats få marker då jag antingen bara får blindarna eller förlorar med mina händer. Men bordet bryts tyvärr.

 

Byter bord får 22 första handen limpar 500 efter en syn. Nästa synar nästa slår upp till 2,5K nästa synar. Jag har 7K och viker då jag inte har någon read. en tredje synar. Flopp 2J5 All in JK mot AQ

TILT!!!

 

Killen med AQ sitter och kör varje pott i princip och efter en standard raise från honom så ställer jag med AK han synar med AA såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...